Marie Jandová

Už to tak vypadá, že Hrad nejen stále lže, ale začíná i vydírat a kupčit s vyznamenáními

2. 11. 2016 9:15:30
Protože pokud za ním ministr Herman přišel s prosbou, aby vyznamenal jeho strýce, tak mu měl Hrad říci, že státní vyznamenání se nedávají z protekce, ale za zásluhy a on žádnou protekci podporovat nebude.

Byla by to sice další lež jako věž, jak vidno na případech vyznamenaných Filipa Renče a Daniela Hůlky, ale v podstatě by se proti tomu nedalo nic namítnout.

Upozorňuji, že vše, co napíši, jsou pouze moje domněnky, ke kterým jsem dospěla při sledování celé kauzy v médiích.

Vše, co se událo před začátkem této nechutné události, se pohybuje v rovině tvrzení proti tvrzení a já jsem se rozhodla, že v tomto případě nebudu věřit panu Forejtovi, který lhal o svém vzdělání a navíc se potřebuje zavděčit prezidentovi, ani mluvčímu Ovčáčkovi, který lhal o příčinách zpoždění na státní pohřeb do Bratislavy, a už vůbec ne prezidentovi Zemanovi, který je několikrát odsouzen soudem k omluvě za lživá tvrzení. Rozhodla jsem se, že věřit budu ministru Hermanovi, kterému, pokud vím, zatím žádná lež nebyla prokázána, pokud ovšem někdo nechce označit za lež to, že pan Brady není jeho strýcem v pravém smyslu toho slova.

Ale abych se vrátila k té žádosti o vyznamenání. Hrad podle mého názoru neodkázal pana Hermana do patřičných mezí, neboť vycítil možnost, jak na něho získat páku proti jeho plánovanému setkání s Dalajlámou, kvůli němuž by se na nás zlobil náš Velký čínský bratr a vyznamenání přislíbil. Jak to bylo dále všichni víme. Pan Herman se sešel s Dalajlámou a strýček měl po vyznamenání. Ale myslím, že nemusí litovat, alespoň se vyhnul tomu brežněvovskému objetí a ani ministr Herman nemusí mít výčitky, že kvůli němu strýček ostrouhal.

Jsem přesvědčená, že k vyznamenání by nedošlo, ani kdyby se s Dalajlámou nesešel. Podlost, s jakou se Hrad chová, mi dává právo tomu věřit.

Autor: Marie Jandová | karma: 28.84 | přečteno: 1079 ×
Poslední články autora