Profesor Jiří Drahoš oznámil kandidaturu na prezidenta a hradní hnojomety zahájily palbu

Prezidentův mluvčí Ovčáček ve své nekonečné ubohosti a sprostotě okamžitě zahájil útok na slušného a vzdělaného člověka, kterému by ve své malosti nesahal po kotníky ani v případě, kdy by stál svému pánovi na ramenou.

Dalo se to čekat, i když se nás Miloš Zeman opět snažil obelhat, když nám sliboval, že:„Rozhodl jsem se nevést žádnou osobní prezidentskou kampaň" a „Nebudu útočit na žádného z protikandidátů, a pokud on bude útočit na mě, nebudu na tyto útoky reagovat“

Vydrželo mu to 19 - slovy devatenáct dnů a nic na tom nemění skutečnost, že špína na pana profesora nevyšla z úst jeho, ale jeho mluvčího.

A tak nezbývá než doufat, že pan profesor Drahoš věděl, do čeho jde, a co může od Zemana a jeho týmu očekávat a nenechá se znechutit a odradit hned zpočátku. Popřát mu do prezidentské kampaně pevné nervy a silný žaludek, aby vydržel ty hektolitry špíny a tuny hnoje, které se na něho během kampaně povalí z Hradu, jenž  "nepovede prezidentskou kampaň a nebude útočit na protikandidáty." A samozřejmě aby zvítězil a my jsme se dočkali slušného prezidenta, za kterého se nebudeme muset stydět.

Můj hlas pan profesor Drahoš už má, neboť já jsem se už několikrát vyjdřila v tom smyslu, že volit budu každého, kdo bude mít největší šanci porazit současného prezidenta. Já se totiž nebojím, že prof. Drahoš bude vstřícnější k migrantům, než současný prezident a nám to změní život, jak se snaží někteří argumentovat. Protože stejně jako Zeman svými plamenými a bojovnými řečmi žádné imigranty neodehnal, tak je prof. Drahoš svým vstřícnějším postojem nepřivede. Prezident na to prostě nemá páky.

Já si dokonce myslím a doufám, že Michal Horáček přehodnotí svoji kandidaturu a ze souboje o Hrad odstoupí, protože jeho šance jsou dost malé. Místo svojí kandidatury by mohl podpořit pana profesora Drahoše, a to dokonce i tím, že by přispěl na jeho prezidentskou kampaň. Ušetřil by čas, nervy a konečně i peníze a zvýšil tak naději, že Miloš Zeman se bude z Hradu stěhovat.

Už kvůli tomu, že by se s ním pakoval i Ovčáček, by to stálo za to.

Autor: Marie Jandová | středa 29.3.2017 11:11 | karma článku: 34,85 | přečteno: 1573x
  • Další články autora
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik