Není tak nutné znát pana profesora Drahoše, stačí znát prezidenta Zemana

A Miloše Zemana známe desítky let, z toho poslední čtyři roky ve funkci prezidenta. A já věřím, že spoustě lidí to stačí k poznání, že zvolit JAKÉHOKOLIV slušného a inteligentního člověka je lepší řešení, než zvolit opět Zemana.
Český lev, nebo čínský drak?

Pan profesor Drahoš toto splňuje měrou vrchovatou a ti, co argumentují tím, že lidé pana profesora neznají, zapomínají na to, že od toho, aby ho poznali, seznámili se s jeho názory a myšlenkami, je předvolební kampaň. Navíc v dnešní době sociálních sítí a internetu není zase tak obtížné si informace sehnat, když ještě nezakázali všechny ty internety :-).

Já jsem si dnes v Reflexu přečetla celkem obsáhlý rozhovor s panem profesorem (část i zde na iDnes) a dospěla jsem k radostnému přesvědčení, že: Miloš Zeman to má spočítaný!

On totiž Miloš Zeman ani v první přímé prezidentské volbě nezvítězil tak přesvědčivě, jak se čekalo, když do druhého kola společně s ním celkem překvapivě postoupil Karel Schwarzenberg. Ten měl proti němu celou řadu handicapů. Od svého šlechtického původu a velkého majetku přes velmi blízký a přátelský vztah s Václavem Havlem, jazykovou bariéru způsobenou vadou řeči, až po svého místopředsedu Miroslava Kalouska a manželku cizinku. Přesto Zemana celkem "potrápil" a jeho vítězství bylo vcelku těsné.

S níčím takovým nebude nyní moct počítat a já jsem přesvědčena, že k volbám přijdou i lidé, kteří se dříve nezúčastnili jen proto, že nechtěli volit ani Miloše Zemana ani Karla Schwarzenberga a dají svůj hlas Zemanovu protikandidátovi. Nevěřím totiž tomu, že by Miloš Zeman od svého nástupu do funkce díky svému chování a vystupování více voličů získal, než ztratil.

A ten pohled, až si Zeman s Ovčáčkem a ostatmími budou na Hradu balit kufry, bude k nezaplacení.

 

 

Autor: Marie Jandová | čtvrtek 30.3.2017 12:24 | karma článku: 44,59 | přečteno: 7175x
  • Další články autora
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik