Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

No, paní Jandová, budu na rozdíl od vás kulantní, a proto napíši pouze: nepřekvapila jste... ;-)

9 2
možnosti
Foto

Pane Nožičko, v tomto se asi nepřekvapíme nikdy. Nebylo by to normální :-)

2 0
možnosti
JS

Vážená autorko, skutečně obdivuji Vaše sebevědomí. Já to nenapsal, pouze četl a cítím se za Vás velmi trapně.

6 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Také myslím, že bylo hloupé jet raději na Rhodos, než na pohřeb Šimona Perese :-)

9 5
možnosti
Foto

H21a27n14a 23V17l67k59o50v83á

30. 9. 2016 15:22

Nuže, paní Jandová, vidím, že jste se po úspěšném trollingu rozhodla sbírat body na laciných tématech jako bloggerka. No, pan Ziegler vás jistě ocení, mně to přijde prvoplánové, předvídatelné a...nepříliš chytré. Jak se dalo čekat.:-)

15 7
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Sem vám kompenzovala to mínus ;-) díky :-)

2 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

12 6
možnosti
PK

No nevím, už se tady s tímto tématem roztr ́ pytel. Zeman dělá hodně volovin, ale až na Pussy hovoří spisovně. A podle mne kluci z Hradu a Strakovky nejsou asi nejlepší kámoši, aby hledali optimální varianty.

5 0
možnosti
Foto

Upřímně, zase tak moc článků na toto téma tu není. Asi jsem měla napsat něco o imigrantech. O článek o nich tu člověk nezavadí :-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik