Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

Ještě štěstí, že máme ty důchodce s tím časem. Jen malý dotaz, už Zeman ohlásil kandidatůru? Já jen že už tady strašíte lidi v říjnu čertem ...

3 3
možnosti
MD

Zbytecny clanek od zapadleho americkeho vlastence.

7 18
možnosti
AR

R^

Ještě než jsem dočetla do konce, napadlo mě "a co asi můžeme čekat od MZ v jeho případném druhém volebním období?"

14 0
možnosti
Foto

No vidíte, máme stejné myšlenky ;-) Bohužel to jeho druhé období je velmi reálné, ale jsou i horší věci. Cholera, mor a podobně. Děkuji za účast v diskusi :-)

8 0
možnosti
Foto

Hm, to mne nenapadlo, že by se Zeman ve svém druhém prezidentském období mohl chovat jako utržený z řetězu - podobně jako předtím Václav Klaus. A to je další důvod proč už jej příště nezvolit.

13 2
možnosti
Foto

Klaus dělal to, co bylo dobré pro národ. Třeba odmítal LS.

5 11
možnosti
FS

Tož nevím,ale paní autorka asi nemá prezidenta v oblibě,pořád samá invektiva.

5 15
možnosti
Foto

To už je nevyléčitelná zaujatost.

2 16
možnosti
Foto

Už se těším na to divadlo, které nám bude Zeman předvádět ve druhém funkčním období. Alespoň politika nebude nudou, ale bude nudou.

1 1
možnosti
Foto

Zeman se zklidní. Proč by to taky dělal. Bude zvolen, další funkční období už nebude možné, tak, proč by na sebe stále upozorňoval?

Což je ostatně jeho druhá přirozenost. Já ho trochu znám.

1 5
možnosti
Foto

R64o97m75a78n 43K40o27z59e69l

14. 10. 2016 10:42

No a v době opoziční smlouvy oba dva chtěli prezidentské pravomoce ještě omezit. Ani jeden si na to pak už nevzpomínal, názorová pevnost, to je to co, co u nich neexistuje.

8 0
možnosti
Foto

tak tak, tomu se říká "variabilní názorová pevnost":-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik