Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Návrh na vyznamení Jiřího Bradyho poslala poslanecká sněmovna v roce 2013, 2014 a letos společně s Hermanem.

2 0
možnosti
Foto

A jak je to v rozporu s tím, co já si myslím?:-)

2 0
možnosti
AK

1) Hermanovi svědci - jeden velvyslanec a dva ministři - prohlásili, že nic takového co tvrdí Herman neslyšeli

2) mluvčí kanadské vlády prohlásil, že nebyli diplomatickou cestou požádáni o souhlas s vyznamenáním kanadského občana Bradyho. Což by bylo jinak třeba, kdyby prezident o jeho vyznamenání vůbec kdy uvažoval.

Když to shrnu - lže Herman.

6 7
možnosti
Foto

Ano, kdyby uvažoval. Ale já jsem psala, že dle mého neuvažoval, pouze slíbil:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik