Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt... No to je přece jen konstatování holé skutečnosti. Polovina má podprůměrný, polovina nadprůměrný. To nemůže být jinak. I když ... četl jsem na nějakém bilbordu, že přemýšliví volí TOP09. Vzhledem k výsledku posledních voleb to vypadá, že u nás Gaussova křivka nefunguje, nebo je to jinak.

7 0
možnosti
JC

J49i66r31i 81C84e96e

23. 11. 2016 22:53

Je mi vás líto, ale Zeman za váš zpackanej život fakt nemůže...

12 1
možnosti
Foto

Kdyby měl každý tak "zpackaný" život jako já, tak jsme šťastný národ. Akorát se nesmíte divit, že se mi nelíbí, když mi někdo ten můj hezký život chce kazit.

3 2
možnosti
Foto

O70t20t57o 11Č95e24r18n28ý

23. 11. 2016 21:50

Takže bych vaše poselství, dámo, shrnul do pár slov: nemám ráda Zemana a cokoliv se mu nepovede, bude hrozné, cokoliv se mu trochu povede bude horší a nedej Bože, kdyby se mu něco povedlo, tak to bude stejně špatné.

Jinak jsem z té "probrané" diskuze (like Mr. Ziegler) pochopil, že jste s tou osvětou ohledně Zemana příliš neuspěla. Jen pro vaši informaci, pokud vám to z diskuze nedošlo: Zemana mnozí z těch vašich oponentů snad ani nevolili, mají vůči němu X výhrad, ale některé jeho kroky prostě považují za správné a váš text je v tom jen utvrdil. To je vše. Jak prosté, že?

32 5
možnosti
Foto

Pane Černý, upřímně, co se mu trochu povedlo? Když nepočítám těch dolních xxxxx lidí, které se mu povedlo obelhat.

5 7
možnosti
MN

Stačilo napsat "Zeman mě štve". Ta omáčka kolem je zbytečná a navíc nepravdivá. Žádné štvaní "chudých proti bohatým, hloupých proti chytrým" nepozoruji. A to jsem chytrý, bohatý a vzdělaný :-)

25 4
možnosti

Já taky ne a to jsem chudý, nechytrý a bez titulu. Navíc mám mezi milionáři pár přátel. ;-)

6 1
možnosti
ZH

Karma, ikdyz stylizace a forma tedy nic moc. Kazdopadne když se podivam na diskusi, tak slusny prostouchnuti trubek. :-)

5 5
možnosti
Foto

Díky za karmu, ta stylizace a forma hapruje kde, smím-li se zeptat?:-)

0 0
možnosti
MP

Na prof. Höschla se za citovaný výrok zlobím, stejně jako na podobný výrok zesnulého S. Hubálka, stejně tak jako na jednoho blogera za nedávný článek. V rozpravě k výroku uvedl poslanec J. Pospíšil ( viz odkaz v blogu ) :

"Není pravdou, že polovina lidí má podprůměrnou inteligenci. Polovina lidí má inteligenci podmodální, podprůměrnou inteligenci mají jen ti lidé, kteří jsou definováni více, než jednou směrodatnou odchylkou od průměru. V průměru inteligence se pohybuje 67 % populace. Pouze polovina z toho - čili přibližně 15 % z tohoto zbytku - je podprůměrná. Řekněme takových 16,5 %. Debilních není také tolik, jak říká ten váš pan profesor - nevím, ze které je školy - to jsou čísla, která se nedají změnit, jsou to čísla, která jsou dána statistikou.

Vaše názory respektuji, ale odvolávají se na pana profesora, který se nevyzná v psychometrice." 

Takto dokáží společnost rozeštvávat i tzv. elity. O prez. Zemanovi napíši jediné - už aby skončil ve své funkci. Snad najde alespoň takový dostatek sebekázně, že bude moci dokončit volební období.

1 0
možnosti
MS

Napsala jste to velmi dobře. R^

Taky doufám, že Zeman užije rozumu a raději už nebude kandidovat.

6 12
možnosti
Foto

Také doufám, že užije zbytku rozumu:-)

2 3
možnosti
FV

Já už se těším na prskání Emanovců v diskusi. Jdu na to.

S článkem vesměs souhlas. Snad jen - společnost je podle mě rozdělená odjakživa, zeman to jen prohlubuje. Ale to je vlastně už v nadpisu. :-)

8 8
možnosti
Foto

tak jo, nebo ne ?;-D Díky :-)V

1 0
možnosti
ZE

Velmi přesná charakteristika nejhoršího prezidenta České republiky. Zeman je zločinec, který by se měl dostat před soud.

12 18
možnosti
JR

Máte důkazy? Nevadí vám, že toto nepravdivé obvinění může být pro vás problém? Veřejně někoho osočit, že je zločinec - není to trestné?

8 5
možnosti
VK

Pěkný blog paní Jandová a výživná diskuse. Zemanoidi se vzmůžou jen na : jděte pracovat, nudící se důchodkyně, kavárna, ....Takové offčáčkovsko zemanovské;-D

13 14
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik