Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Téda, ač s vámi (hlavně v diskuzi) většinou nesouhlasím, tak to, co jste tentokrát napsala je i můj názor na věc. R^

Já jen dodám, že být Babišem, tak začnu praktikovat Kaczynského variantu účasti v politice a bavím se.

0 0
možnosti
JR

J84a24n 67R39á93ž

11. 1. 2017 18:45

Byla by to legrace, ale je to málo pravděpodobné. O Lidový dům bude velký zájem. Je to totiž komplex budov na velmi lukrativní adrese s mnoha tisíci metry komerčně využitelných ploch. Když se bude v dražbě prodávat, a já věřím v právní stát, takže jsem přesvědčen, že jednou v dražbě prodán bude, tak kupec neprodělá. Ví to i pan Krúpa, který má o pohledávku Altnera za ČSSD eminentní zájem.

P.S. Souhrn dluhů, které ČSSD v současnosti má, už je i bez Altnerovy pohledávky tak velký, že v případě blokace příjmů z pronájmu komerčních prostor v Lidovém domě, je nebude moci ČSSD splácet. Tak to dopadá s každou organizací, která je vedena lidmi, kteří v naprosté většině o tom, co vyjadřují polozky Má dáti a Dal, nemají ani páru, protože nikdy nežili v prostředí, kde se s vyrovnaným rozpočtem počítat musí.

5 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas, díky za nakouknutí

1 0
možnosti
JV

Moc by se mi líbilo, kdyby pan Babiš váš nápad na koupi Lidového domu realizoval. Následně kdyby ho dal k dispozici nějaké rozumné charitativní organizaci na vybudování sociálního centra s ubytovnou pro bezdomovce. Bylo by to konečně smysluplné využití toho nebohého baráku, který dlouhá léta byl zneužíván jako Leninovo muzeum. To by přece bylo zcela v souladu s nápady socanských ministrů Diensbiera a teď jeho následníka Chvojky. To by byl príma předvolební šprým!;-)

3 0
možnosti
Foto

Jenže ono by asi také záleželo na tom, jestli by na něj dostal dotaci :-)

1 0
možnosti
SN

:-).....Víte, že se nemáme moc rádi, ale to se mi od Vás líbí. KDybych se s ním osobně znal, tak bych mu to doporučil. Byly by to pěkná odměna za ten Sobotkův podraz, který s ním vstoupil do koalice a 3 roky mu to nevadilo. Před volbami mu mozeček zapracoval a je tu podraz, který se neodpouští, tak jako před roky nezvolili socdemáci Sobotka, Špidla a spol. presidentem Zemana. R^

1 0
možnosti
Foto

Asi ten článek smažu ;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik