Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Paní Marie, ani Vy nejste úplně nevýkonná chrlička:-)

5 7
možnosti
Foto

Ale jo, zahrádka je hotová, navaříno mám, vnoučata nehlídám, tak co?:-)

3 0
možnosti
Foto

8-o8-o8-o Děkuji:-)

Jenom skromný dotaz: jste to vy?;-)

1 0
možnosti
MS

Myslím si totéž. R^

0 0
možnosti
Foto

Máte tam, milá paní kolegyně chybu. Takové malé, ale významné zanedbání. Zásadně se vždy píše: "nedosáhne ani na podrážky jeho bot". Těmi kotníky by byl mluvčánek zvýhodněn.

0 0
možnosti
RE

Proč by to měl M.H. pokládat? Skládá pěkné texty a Češi jsou přece národem kumštýřů:-)

1 0
možnosti
Foto

Proč by to měl položit (dle mého názoru) jsem napsala, ne?:-) A říkám to přesto, že do včerejška patřil můj hlas jemu a jeho texty miluji. :-)

0 0
možnosti
RC

No kdyz se clovek podivat na vyzvu vedcu, jejiz podpos ovecka panu profesorovi vytyka, tak

- je korektni (a presto napadana podobne jako Charta 77)

- podepsali ji lide, kterych si clovek proste vazi uz jen proto, ze jejich prumerne IQ je minimalne dvojnasobne, proti ovcimu

2 2
možnosti
Foto

Ono to u vědců tak bývá, že? Tak, proč se tomu divíte?

3 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik