Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J58i29r98i 20P59e29c82h

31. 3. 2017 9:49

Vzhledem k tomu že nechci v naší zemi ani jednoho muslima tak pan Drahoš moje přání nesplňuje. Jeho první vystoupení budu bojovat proti xenofobii a populismu znamená přivítám muslimy s otevřenou náručí a budu jim pomáhat. Prostě ne nadarmo ho podporuje strana TOP 09 která dělá co může aby tady bylo ne 1200 ale 12000 , 120 000 muslimů. To byla slova jejich bývalého šéfa knížete. Takže za mě zlatej Zeman a Drahoš nikdy.

9 7
možnosti
VS

A to ještě nevíte, že těch muslimů tady má být 120,000.000!

1 2
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

3 10
možnosti
JR

Vy byste volila i Charlese Mansona, jen když to nebude Zeman, viďte?

10 3
možnosti
Foto

Charles Manson by u nás nemohl kandidovat na prezidenta. To nevíte?8-o

4 1
možnosti

Proti Drahosovi mam 3 pripominky

1 - chce bojovat proti xenofobum a extremistum, misto aby bojoval proti prostredi, diky kteremu xenofobove a extremiste vznikaji

2 - zbytecne mluvi o Zemanovych chybach (jako bychom je sami neznali)

3 - je celkem stary

4 1
možnosti

ale furt je z tech dosavadnich antizemanovcu ten nejprijatelnejsi

2 4
možnosti
MK

Podle Vašich předchozích blogů je Vaše nenávist k Zemanovi dost velká. Ale pamatujte, že veškerá nenávist škodí především Vám samotné.

9 1
možnosti
Foto

To není nenávist, jen antipatie ;-(:-(:-)

4 3
možnosti
JO

Tak jsem si paní Jandová, přečetl diskusi. Na rozdíl od mnoha diskutujících já s Vámi souhlasím. Zemana jsem nevolil a byl mi naprosto cizí jeho způsob volební kampaně, ale doufal jsem, že až bude prezidentem, uvědomí si vážnost svého úřadu a uklidní se. Nestalo se a bylo to ještě horší. A ještě horší je jeho squadra, kterou se obklopil. Upřímně doufám, že někdo, to jeho samolibé panování na hradě ukončí.

7 2
možnosti
Foto

Děkuji, máme naprosto shodné pocity a přání :-)

2 1
možnosti
Foto

Výborně, paní Jandová. R^

3 8
možnosti
Foto

Ani nevíte, pane doktore, jak právě od vás mě to těší :-)V

2 2
možnosti
PH

Jak je možné, že jeden "uprchlík" dostane více než je nástupní plat absolventa VŠ ? I

Ivo, kolik takových uprchlíků znáte, kde jsou?

1 1
možnosti
ZW

Drahoš je možná velmi slušný člověk a má jistě řadu předpokladů pro to, být dobrým prezidentem. Jenže je nevýrazný a lidi nezaujme, většina vůbec netuší, kdo to je. Zeman je pravda hulvát, ale přesně to je pro dobrou reklamu třeba - musí být vidět, musí se o něm pořád mluvit, třebaže i ve zlém, a to celé roky. Principem těch voleb není najít nejlepšího prezidenta, ale najít člověka, který dostane nejvíc hlasů. A to je ohromný rozdíl. Je mi to líto, ale nepředpokládám, že by z dosud známých kandidátů Zemana někdo jen ohrozil. Na to by musel být mnohem větší kalibr, známější osoba...

5 0
možnosti
OS

Ta vlna odporu diskutérů se dala čekat, doufal jsem, že než někoho chci srovnávat se Zemanem tak si nejprve přečtu nebo jinak zjistím o tom člověku informace, abych mohl srovnávat a vytvořit si objektivní názor. Jak vidno stačí vyslovit jakékoliv jiné jméno než Zeman a je zle.

3 3
možnosti
LO

Co je to proboha "objektivní názor" a jak se liší od subjektivního?

3 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik