Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Jestli uz nekoho budu volit, tak ho budu volit PRO a ne PROTI. Delal jsem to tak vzdycky a yento zvykmenit nebudu. A MZ jsem nevolil.

0 0
možnosti
Foto

Ale já vám nic nenutím, já jsem jenom napsala svůj názor a svoje pocity. Děkuji za návštěvu :-)

5 1
možnosti
VK

Kde je můj příspěvek ?

1 0
možnosti
Foto

Paní Jandová jsem s Vámi, příští volby ukáží světu co jsme jako národ zač.Fandím Vám a držím palce-V

8 6
možnosti
Foto

Tak to opravdu moc děkuji :-)

0 0
možnosti
MB

Nesdílím váš optimismus ohledně toho, jak budou lidé volit. Spíše se upínám optimisticky k tomu jedinému, co Zemana může zastavit ;-)

4 4
možnosti
Foto

Mariáne, pokud nevyužijeme tuto šanci a zvolíme opět Zemana, tak si nic jiného nezasloužíme a zasloužili jsme si i ten čtyřicetiletý komunistický hnus. Děkuji za návštěvu :-)

6 6
možnosti
JSS

A jestli ještě budou blbnout a napadat jiné, pak lidi by mohli tenhle chlív před volbama vyčistit.......

2 0
možnosti
Foto

Tak to doufám, že ne. Máme na to demokratické prostředky. Ve spojení se zdravým rozumem dokáží to samé, co násilí.

1 1
možnosti
PP

P76e69t13r 45P47e35c94k32a

30. 3. 2017 19:33

"Není nutné znát jmenovitě celou squadru škůdců národa. Identifikovaných dle vžitého přízviska - "pražská kavárna" a jejich přímo patologickou nenávistí k "obyčejným" lidem. Stačí - Jandová.

10 8
možnosti
Foto

Tak to byla pecka......

1 1
možnosti
AH

Stačí znát Jandovou.

19 3
možnosti
PP

P82e86t75r 58P49e29c72k10a

30. 3. 2017 19:36

Havranku - to jste mi udělal naschvál, že ano...:-P

4 0
možnosti
ZH

Souhlasim s tim, ze když se podiva clovek na Hrad, tak teoreticky i Pepek Vyskoc by byl lepsi, protože ten za svůj stav aspoň nemůže. Jakykoliv slusny kandidat Zemana prevysi. Tahle volba bude takovym testem lidi zijicich v Cesku a majicich volebni pravo. A taky testem, jak velka vast populace se brodi moralnim bahnem, kde nevadi fales, lez, sprostota, nizkost a další a další negativni vlastnosti, jake clovek muze mit.

Ale trochu dopředu jasate, ze to ma Zeman spocitany a ten vyplazeny jazyk smerem k volicum Zemana, je spis poklesek na jejich uroven. Porcujete medvede, který ještě beha po lese a muze se stat, ze se vam to pak vrati jako bumerang.

3 3
možnosti
ZH

Preklep: ...velka cast populace...

0 0
možnosti
HM

Je to tak , celý Český národ si uleví až ten mamlas Zeman skončí -- , že bude opět kandidovat ? Dobře mu tak , skončí jako blb..8-o

karma R^

8 12
možnosti
Foto

Vy jste dnes nějak od rány :-) děkuji, paní Heleno

1 2
možnosti
FS

Výjimečně souhlasím s vaší ,,mentalitou" madam Jandová. Za výstižnější výraz by mi bdělý cenzor příspěvek okamžitě smazal. Skutečně není nutno znát Jiřího Drahoše. Ani další kandidáty. Stačí nám znát Miloše Zemana. Vím koho budu volit v lednu 2018 za prezidenta. A Drahoš to určitě nebude. POZOR - Kdo se směje naposled - ten se směje nejlíp ;-D;-D!

7 10
možnosti
VK

Vám ti termiti dělají nepořádek;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik