Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

MZ bude pravděpodobně prezidentem "nafurt" ( do smrti) , podobně jako Putin , Chavez a podobní , VŮLÍ lidu zvolení demagogové.

Co by musel udělat , aby ho LID nevolil ??? Ponechme stranou excesy s korunovačními klenoty , sprostými citáty a pod.

Vždyť nevadí jeho členství v několika politických stranách ( přece - vždyť jenom blázen nemění své názory:-)) , prokazatelné lži - ta poslední , tedy ZATÍM - o čínských investicích 200 mld slíbených x 15 mld skutečných.....

Vše marno.....:-/

5 0
možnosti
Foto

Pane Sekle, musíme doufat a věřit ;-)Děkuji za návštěvu. :-)

3 0
možnosti
Foto

Paní Jandová , jako masochista jsem protrpěl nedělní (?) dialog přeuctivých redaktorů jedné nejmenované soukromé televize s naším p.p.

Jak jsme kdysi mohli žít bez toho všeználka ? Ví vše a všude byl nejméně 3 x.

Od stavu ponorkového loďstva Argentiny po 2.ligu volejbalu ve Švýcarsku;-D. Nic ho nezaskočí.

Že já bláhový jsem nešel raději uklízet zahradu.:-(

4 0
možnosti
Foto

Pane Sekle, když budete mít pečlivě nastudovaný scénář s otázkami a s odpověďmi, tak to dáte také :-) Ale já už na něho raději nekoukám, dělá se mi při pohledu na něho až fyzicky špatně ;-(

2 0
možnosti
Foto

no, upřímně, pohled na Vás, paní, taky nic moc...

3 0
možnosti
Foto

No, vy jste sem fotku raději ani nedala :-/:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik