Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J53a62r87a 23R91a30n51k

16. 8. 2017 3:44

Jezismarja to jste mne vylekala s tou hroznou fotografii, se divim, ze jeste "premava":-)R^

0 1
možnosti

Ano, je hojně mazáno; tedy ne autorem.

1 0
možnosti
Foto

Trefa do černého ! Karma.R^

2 2
možnosti
Foto

Děkuji, pane Konáši. Vždy mě velmi potěší uznání od lidí, kterých si vážím.:-)

A neuznání od těch ostatních;-D

1 1
možnosti
Foto

R73o93m75a78n 35K84o26z16e56l

11. 8. 2017 20:03

Tak třeba Šlouf - pro všechny odpudivý komunista, pro Zemana manažer, ze kterého tryská energie. Gross - toho Zeman považoval za takovou osobnost, že chtěl, aby se stal ministrem vnitra. Ve svých knihách definoval Zeman osobnost tak, že si o funkci nikdy neřekne, musíte ji přemlouvat.

1 0
možnosti
Foto

Nerozumím, ale děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti

Je na tom dost pravdy, ale my už to do února tady se Zemanem vydržíme a pak přijde osvěžující jaro!!R^

3 1
možnosti
Foto

Jsem stejného názoru. Jen se bojím, že ještě bude kopat :-)

2 0
možnosti
Foto

Velmi děkuji, pane Hejno

1 1
možnosti
Foto

Jo, jo. Je otázka, kdo ho vlastně vodí. A to jak obrazně, tak doslovně :-). Jinak tu partu na Hradě definovat nelze. Ode mě karma a pozdrav. R^

12 0
možnosti
Foto

Ano. Kdo ho vlastně vodí? Asi Putin, že?

0 0
možnosti

Souhlasím s panem Kulhavým, ještě doplňuji, že tahle parta má plná ústa pravdy a lásky, ale chraň Bůh když má někdo jiný názor než je ten jediný správný, ten se pak pravdy ani lásky nedočká ;-DEUR^ Váš problém paní Jandová je, že nehledáte dobrého pana Presidenta, ale hledáte kandidáta "hlavně ať nevyhraje Becherovka". Já jsem ten hloupý venkovan a hodlám volit Jaroslava Kuberu

8 7
možnosti
Foto

Nevím, jestli hloupý venkovan, ale na volbě pana Kubery nevidím vůbec nic špatného.:-)

7 4
možnosti

Máte samozřejmě pravdu , paní autorko ale on ten Grégr vlastně otevřel zajímavou diskuzi o Zemanových nejbližších spolupracovnicích. Myslím, že to nejsou žádní hlupáci jak by se na první pohled zdálo ale je fakt, že jednání a konání jak Ovčáčka tak Mynáře je programově odpudivé a to není samosebou - tam oni musí konat v nařízené rétorice, od koho mají takové pokyny je zřejmé a že jim oběma to nedělá problémy je nad slunce jasné.

5 3
možnosti
Foto

Já s vámi naprosto souhlasím. Také jsem nikde v článku nenapsala, že by to byli hlupáci.:-)

4 2
možnosti

Naprosto přesnéR^

6 2
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik