Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ať si všechny strany ujasní jednu věc, v opozici svůj program neprosadí. S ním šly před svoje voliče a ti jim dali hlasy, ne proto, aby mlátily prázdnou slámu, ale aby plnily svoje sliby, kterými si je získaly.

To je jen laciná výmluva, nejdeme do koalice s ANO, proč ne, doposud každá malá strana s vládou cvičila, tak jaké obavy, ukažte co umíte a zda motivace vašeho vstupu do politiky, nebyla váš osobní prospěch, tak jak si to většina z nás myslí. Přesvěčte nás, že se mýlíme a začněte konečně pracovat.!

4 1
možnosti
Foto

Doposud každý, kdo šel do souboje s Babišem, ať v podnikání nebo v politice, odešel z tohoto souboje jako žebrák. A to i v případě, že ten souboj nevyprovokoval.

2 3
možnosti
Foto

Proč by měli Piráti, kteří mají jen o pár hlasů míň než ODS, podporovat Fialu? To by spíš hlasovali pro vlastního kandidáta, kdyby nějakého navrhovali. Vždyť ODS je jejich konkurence.

3 0
možnosti
Foto

A proč by měl kdokoliv podporovat Babiše? Vždyť je to konkurence.....:-)

0 2
možnosti
Foto

Děkuji velmi, pane Hejno :-)

0 2
možnosti
Foto

Paní Jandová pevně věří v nového prezidenta. Toto se může stát dvěma způsoby:

1. Přírodou. Čeká to každého z nás, ale jestli prezidenta Zemana do února 2018, což je velmi "otazné".

2. Volbou. Ano, jistě. Každé překvapení je možné.

Ale já musím říci toto: Vytáhl jsem pomocí STB (každý to zařízení zná) včerejší rozhovor s panem prezidentem na TV Barrandov a musím říci:

Ad. 1. Miloš Zeman dnes nevypadá na "včasné přírodní řešení".

Ad. 2. Názory a projev prezidenta Zemana jsou takové, že mu, podle mě, body do lednové volby přihrávají a neodpuzují voliče.

Takže, já bych si docela vsadil. Ale prezident Zeman má tak vysoký kurz (nízká čísla), že sázka pár tisíc Kč nehrozí příliš velkou výhrou.

4 0
možnosti
Foto

I22v52a83n 43M78a90r86e56k

3. 11. 2017 12:32

Též jsem nevolil piráty, ale ani ty podle zdejšího mínění "správné". [>-]R^

2 0
možnosti
Foto

Já vím, vy jste volil piráta Bureše :-/

3 4
možnosti
Foto

Karma, paní Jandová. Jsem rovněž rád, že jsem nevolil Piráty.

6 0
možnosti
Foto

I já jsem, pane doktore, rád, že jsem nevolil Piráty. Ale nevím, co si za to koupím.

2 0
možnosti

To, že Vondráček dá třetí možnost Babišovi, ještě neznamená, že napotřetí vláda dostane důvěru.

0 0
možnosti
Foto

A já jsem napsala něco jiného? :-)

0 4
možnosti

R18u17d27a 90S33l14a36v18í16k

3. 11. 2017 10:10

No a jako jinou možnost Piráti měli? Odmítnutí znamená, že nebude ustanovena sněmovna a vládnout bude Sobotkova vláda, které už vypršel mandát. Co se tím vyřeší?

9 0
možnosti
Foto

No, bude vládnout Sobotkova vláda v demisi, které sice už vypršel mandát, ale která ho alespoň dostala. V opačném případě bude vládnout v demisi Babišova vláda, která ale ani nedostala mandát. Takže obě vlády v demisi, jedna s mandátem, dokonce jako většinová, druhá, menšinová, bez. Vy tam nevidíte rozdíly?8-o:-)

3 5
možnosti

Tato úvaha má jednu dost podstatnou chybu. Nebere v potaz časovou osu a termín volby prezidenta. Btw vy sama jste přeci přesvědčena, ze Zeman neobhájí případně do doby volby umře. Takže pokud vyhraje někdo jiný než Zeman tak rozpustí sněmovnu a v červnu jdeme volit.

8 0
možnosti
Foto

Kéž byste měl pravdu. Alespoň z poloviny :-)

1 4
možnosti
Foto

Sám se podivuji nad nelogičností čárky za nelogičností. Je tu ještě další možnost a být Babišem, určitě ji využiji. Předčasné volby. Spousta voličů si teď musí uvědomit, že volili strany, které dávají přednost svým zájmům před veřejnými. Z jejich lídrů přímo čpí, jak jsou ovládáni frustrací a uraženou ješitností. Na druhé straně vidí ANO snažící se o realizaci svého slibu, udělat z "asijského" Česka znovu evropskou zem. A proč nechce Babiš spolupracovat s SPD? Protože ví na Okamuru víc, než se dá zveřejnit. I médiích občas probleskne náznak jeho napojení na pražskou mafii.

8 7
možnosti
Foto

To plus jsem dala omylem, nicméně: Čtyři roky přebíral Babiš voliče všem ostatním stranám tím, že na ně házel špínu. Kradou, korumpují, lžou, podvádějí....Nyní se jich doprošuje, aby s ním šly do koalice. Co si o tom mají myslet jeho voliči? Klidně se může stát, že by ho při dalších volbách opustili, protože je podvedl.

9 9
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS