Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Njn, tak to je po každých volbách. To jste si ještě nevšimla?

A s tím vítězstvím pracujícího lidu ve čtyřicátémosmém. Jo, je to dnes dost podobné. Demokratické strany se opět chovají "zásadově", ale ne chytře. Důsledky svých zásadových, ale nechytrých postojů si mohou pak zapsat do deníčku, aby mohli vnoučatům vyprávět jak to bylo.

3 0
možnosti
MK

Rv Nevyužitý slovník před druhým kolem je potřeba vystřílet, viďte paní Jandová. Muškou byl bych rád u Vás při vyhlašování výsledků; pěstička do stolu, skřípot zuby a nebo zamáčknutá slzička?!

Nejde to podle Vás a je to tak dobře.

10 8
možnosti
MS

Máte pravdu, ale taky je pravda, že Němeček má ze svého působení ve funkci ředitele FN ještě předtím, než se stal ministrem, dost slušnou hroudu másla na hlavě.

4 0
možnosti
Foto

To máte pravdu, ale já jsem Němečka neobhajovala. Mně šlo o to, že kdyby byla ČSSD ve vládě s ANO, tak by ho nikdo neřešil. :-)

5 2
možnosti
Foto

Jo, a zcela vážně. Titulek Vašeho článku porušuje kodex blogera a sice v této pasáži:

"...na BÝVALÉHO ředitele...".

Možná si toho admini všimnou, možná ne. Ale v každém případku porušuje.

3 0
možnosti
MS

A to jako v čem ? 8-o

2 0
možnosti
MV

Jak za to za socany vezme Milan, tak budeme všichni cumet

4 0
možnosti
Foto

Upřímně, Marku, mně je vcelku jedno, jak sociální demokraté dopadnou, i když souhlasím s panem doktorem Vodvářkou, že na naši politickou scénu prostě patří, jak nedávno psal. Ale já mám svědomí čisté. Já je varovala !;-):-)

1 6
možnosti
SN

:-).....Paní Jandová, jako vysoce vzdělaná dáma, která má na všechno svůj velmi dobře vyargumentovaný názor, byste si měla pamatovat, že už za Sobotkovy vlády měl Babiš, jako min. financí velké výhrady k Němečkovu hospodaření, jako řediteli nemocnice?

Takže.....konečně to může řešit, aniž by ho někdo okřikoval ! Vy znáte detaily toho případu, byla jste u auditu hospodaření ? RvRvRv

19 6
možnosti
Foto

... a vy znáte detaily případu Čapí hnízdo???

5 6
možnosti
ČP

Paní Jandová,

měla byste začít psát nějakou sci-fi knihu. Vaše fantazie je bujnější než bujná...

10 4
možnosti
Foto

Ale jo, na báchorky Andreje Babiše prostě nemám, já vím.

2 6
možnosti
JH

J95a60n 85H16y41n73e65k

15. 2. 2018 9:45

Že by si madam přečetla před spaním nějakou novelu od Miloslava Kalouska, či to napsal pan Fiala? ;-O

11 7
možnosti
Foto

Ty paralely docela sedí, paní Jandová. R^

8 6
možnosti
Foto

Bohužel;-( Děkuji moc, pane doktore:-)

2 5
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik