Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Těžko říci, co bude Miloš Zeman hlásat za rok, ale jinak souhlas. R^

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, že jsem se včera nezúčastnila diskuse, musela jsem odjet mimo domov. Pokusím se to dohnat :-)

0 0
možnosti

D70a15v37i96d 48H26o49r84á45k

5. 10. 2018 13:46

Já myslím, že jste většině čtenářů a diskutujících zase až tolik nescházela.

...ale když jste o tom tak přesvědčena, budiž.

0 0
možnosti

Paní Jandová, průhledné. Jde o to kopnout si do Zemana. Jak je libo, ale tím že před pravdou (potvrzeno 500 lety nepřizpůsobení se) zavíráte oči na faktu nic nemění.

4 0
možnosti

...já bych se raději držel prohlášení a velkému předsevzetí nějaké romské organizace ohledně prací v lese na kalamitě jako aby nevozili sem do ČR npř.Ukrajince,protože oni tu práci zvládnou ...toto prohlášení dokonce citoval sám Babiš...no a výsledek??sliby se slibují a blázni se radují by řekla moje babička...no a je klid po pěšince...

4 0
možnosti
Foto

Zeman nikde neprohlásil, že nemá rád Romy. Jen po pravdě řekl, že většina z nich k obživě nevyužívá odměnu za práci, ale sociální dávky.

9 0
možnosti

M. Zeman je "Polistopodavý Dinousaurus" a čile si žije ve své omezené ohradě. Přicházejí tedy jeho obdivovatelé, nesouc nějakou šťavnatou otýpku. On si požvýká , stráví - a jako kdysi v Egyptě, pro své nejbližší sehraje užitečnou roli, ptáka Ibise. Já krmení nenesu žádné. Neberu jej vážně - nejde to ... :-)

7 8
možnosti
Foto

Moc hezky napsáno, děkuji za příspěvek :-)

0 3
možnosti

Nemám rád Zemana, nevolil jsem ho a nejednou to napsal i zde na blogu. S vaší kritikou bych souhlasil, ale bohužel děláte to samé. Zeman se snaží oslovit, své nyní již exvoliče, tím, že hraje na strunu která je IN. Vy ho kritizujete a zabrnkáte na strunu, kdo volil Zemana nebo si dovolí kritiku vůči lemplům a vyžírkům, je chátra. Žiji v oblasti, kde je početná menšina a jsou zde černí i bílí, kteří fungují nebo naopak zneužívají systém. Kdybyste kritizovala populistické výroky a na konci nechala Zemanova slova, dal bych vám karmu a smekl klobouk. Opravdu bylo nezbytné přihodit pár vět, které jsou mimo mísu, ale zvýší vám populisticky čtenost??

9 0
možnosti
Foto

Pane Kamasi, děkuji za příspěvek i za "už už" karmu;-). Já jsem to psala už níže. Za chátru jsem označila rasisty. Možná trochu neohrabaně, ale myslím, že kdo to pochopit chtěl, tak to pochopil. Víte, mně nikdo nevymluví, že Zeman na tu rasistickou notu hraje. On totiž hraje na každou notu, která zní dobře jednoduchým lidem. Ještě jednou díky za návštěvu.:-)

0 0
možnosti

Paní Vendulo Szlauerová , mám zde jednu studii, proč se v USA lidé vyhýbají černochům? Protože černoši mají pověst násilníků. Což ostatně potvrzuje i statistika, kdy skoro devadesát procent násilných činů v USA spáchají černoši a většina osazenstva amerických věznic jsou černoši. Pokud mi dáte email, rád vám tuto studuji pošlu. Jenom bych Vám rád řekl, že člověk, který tuto studii zpracoval je černoch, profesor na Yale a volič Trumpa. I když asi profesor dlouho nebude, protože i když je černý jako kladenské uhlí, tak levice v USA ho nazývá kolaborantem bílých.

17 0
možnosti

Proč nedáte odkaz na stažení té studie sem?

0 0
možnosti

Prezident dolních 10 mi se zase vyjádřil. Bohužel...

7 5
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik