Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D;-D Tak tento blog mne skutečně rozesmál.

1) Paní Jandové skutečně láskyplně odpouštíme, že chvíli nediskutuje (coby autorce mnoha mistrných a nelichotivých příspěvku) a slibujeme, že se s touto ztrátou vyrovnáme. :-)

2) Pan Banga si vyzkoušel, jaké to je, pobírat ne medajli, ale dokonce mzdu od někoho, kdo není ve společnosti zrovna (oprávněně) oblíben. Bylo ale možné se po zveřejnění kauz od této podpory následně distancovat. :-)

Dodávám, že banům sice povětšinou moc nerozumím, nicméně ty mé celkem akceptuji, neb mne alespoň pak přejde nutkání se utkávat v diskuzích na celosvětově známém foru BlogiDnes s kolegou Dvořákem. :-)

Nohavicovi písně, které jsou protiválečné, potřebujeme stejně tak, jako písně Kryla, Radůzy, Lennona a dalších. Give peace a change. Budou tu, at chceme, nebo ne, když mi už tu nebudeme...

Krásný den do administrace i všem!!!

3 0
možnosti

Nějak ztrácíte glanc, ty dvě hrubky v posledním odstavci si za rámeček nedáte. Jinak jste pořád nepochopila, že nejde o tvorbu, ale o osobnost autora.

4 0
možnosti

P14e93t93r 71M69a71n31d24a

27. 3. 2022 19:02

písničky Jarka Nohavici znám, písničku pana Bangy neznám ani jednu.

3 0
možnosti
Foto

Mám oproti Patrikovi Bangovi i jiným výhodu - Nohavicu jsem nikdy ani nezapínal, tak ho nemusím vypínat. Samostatný článek k němu psát nehodlám, to už učinili mnozí, snad jen, že mě osobně Nohavica nezklamal - protože každému zklamání musí předcházet očekávání.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji všem třem pánům za diskusní příspěvky a omlouvám se, že reaguji až nyní. Dříve jsem nemohla, i když v článku jsem psala, že to bude pár hodin.

Redakce totiž na můj končící ban plynule navázala dalším, který mi udělila za diskusní příspěvek z 8.března !!;-D, a který trval den a půl.

0 0
možnosti

Tohle je zajímavé, ale i pochopitelné. Vypnutí rádia je mnohem snadnější než výpověď. Prostě morální principy mají své flexibilní okraje... :-)

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, děkuji za příspěvek. :-)

0 0
možnosti
Foto

To vypnutí, to je tedy síla. 

0 0
možnosti
Foto

Nějak se to musí regulovat, Jaroslave. Nahoře vysvětluji, proč reaguji tak pozdě.:-)

3 0
možnosti

taky jsem, Marie, cekal, jak se admini poperou s "bilou ligou"...

poprali se s tim tak, ze Vas text hodili do HP - sem vysumej konec koncu vsechny blogy, ktere se jakymkoliv zpusobem otrou o adminy - smutny, ale redakci "osetreny" v kodexu...

a taky jsem dostal 24 hodinoveho zaracha za slovo "hlupec", ktere jsem pouzil v diskuzi. duvod - vulgarni

2 0
možnosti
Foto

Marku, oni to s tou bílou ligou nepochopili ještě teď. Děkuji za příspěvek, nahoře vysvětluji, proč tak pozdě.:-)V

2 0
možnosti

Jandová ochutnala vlastní medicínu. Takhle to dopadá, když má někdo halucinace o "nacistech" a přitom neví, co to slovo znamená. To máte s Putinem ostatně společné.

1 2
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik