Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Zeman před svou volbou sliboval, že bude prezidentem všeho lidu. A máte snad dojem, paní Jandová, že pan Balák není člověk, nebo co? Takže co tím porušil?

0 0
možnosti

Ono nejde ani tak o prezidentskou milost, ale o zábavu. "Víte vy všichni, co mně můžete ......" a pan prezident se reakcemi plebsu baví.

2 0
možnosti

Je zde jeste dalsi moznost:

Vi vubec co odepisuje?

4 0
možnosti
Foto

Doufám, že pokud soud odsoudí i Andreje Babiše, tak s tím nebude až tak moc pospíchat - aby mu Miloš Zeman nestihl ještě udělit milost. Ať si ji Babiš případně udělí sám. (Snad k tomu nebude mít vůbec příležitost.)

3 0
možnosti
Foto

Přesně to samé mě napadlo také.

1 0
možnosti
Foto

No omilostnil, darmo komentovat. Horší je, že ho nechá ve funkci. Tedy jakoby náš moudrý pan prezident říkal: bylo nakradeno málo, musíš ještě víc!

8 0
možnosti

Že mně Ti Zemanovci vůbec nepřekvapují. Jejich primitivní argumenty, že Klaus S Havlem to dělali taky. Čekal jsem, že se s tím vytáhnou a nemýlil jsem se. :-)Jsou průhlední jak sklo. To jsou ovšem takové rusácké a dětské výmluvy. Typu Franta to dělal taky. To, já když řekl, tak dostal od táty dvojnásobný výprask a právem. ;-D

13 0
možnosti

On ten domeček pro pana prezidenta v Lánech ještě není dostavěný? Tak to se nejspíš v té kauze s kamenolomem ještě dočkáme abolice, a jak říkal pan Wérich "jede se dál močálem černým podél bílých skal" ... ;-)

10 0
možnosti

Ztratil morální zábrany jako putin a navrch ještě ponížil soudce.

6 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
14 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

5 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
13 4
možnosti
Foto

:-) Mám pochopení pro Váš břitký humor, neboť ten druh humoru, který použil Pavel Blažek coby ministr SPRAVEDLNOSTI na obranu Miloše Zemana, připomíná ten z časů Gustáva Husáka, kdy zdražování bylo nazýváno úpravou cen.

Podobně jako je vojenská invaze na Ukrajinu nazývána Rusy speciální operací, tak ministr spravedlnosti přejmenoval způsob úřadování Miloše Zemana.

Jeho velké zapletení se s ruským režimem nazval VELKÝM SPLETENÍM SE.

Mrzí mne, že mé pochybnosti o povolebním otočení kormidla k demokracii a držením kurzu nebyly liché.

3 0
možnosti
Foto

Z Blažka jsem nebyla nadšená a ukazuje se, že právem. Ale celkově je to lepší, než to bylo.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik