Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Až do dnešního dne jsem se domníval, že jste troll, který tady v diskuzích jenom prudí. Tedy usuzuji především z toho, co předvádíte v diskuzích na mém blogu. Dnes jsem se náhodou dostal i k blogu pana Nožičky a tam jsem zjistil, že jste i místní blogerka. Tak to se budu muset ve volném čase podívat, jakým tématům se věnujete a o čem píšete

3 1
možnosti
Foto

Koukám, že jste jako Nožička. Kdo s vámi nesouhlasí, je troll. No, nic překvapivého.

2 2
možnosti
Foto

Tak už se mohu zapojit do diskuse, trest skončil.

Článek byl přemístěn do Hyde parku a z redakce mi přišlo toto vysvětlení:

"Dobrý den, paní Jandová, Váš článek jsme byli nuceni přesunout do rubriky „Hyde park“, která se nezobrazuje na hlavní straně Blogu iDNES, protože Váš text porušil Kodex blogera: „Na titulní stranu nepatří také články týkající se provozu blogu; tyto články patří do rubriky Hyde park. Výjimku tvoří články, které mají širší přesah zajímavý i pro čtenáře-neblogery.“ Více viz Kodex blogera: http://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939 V zásadě jde o všechny články pojednávající o samotném blogu či blogování, články, v nichž se bloger představuje či loučí, různá sdělení redakci apod. Přesah zajímavý pro čtenáře vymezuje administrace blogu. Děkujeme za pochopení. Za administraci blogu......"

Nejvíc se mi líbí ten konec "co je zajímavé pro čtenáře, určuje redakce." Asi k tomu, aby byl zajímavý pro čtenáře nestačí, že má karmu vyšší než většina blogů na titulní straně a k tomu tři stránky diskuse. Promazané diskuse.

10 1
možnosti

Možná mělo být psáno"co je zajímavé pro ty správné čtenáře ,určuje redakce".

4 0
možnosti

Tady nějak záhadně mizí příspěvky.

Ve 14:14 jsem napsal, že pan učitel reagoval samostatným blogem, u kterého hrdinně neotevřel diskusi.

A nyní ať koukám, jak koukám, ten příspěvek tu není.

2 0
možnosti
Foto

Stačí si přečíst blog, který jsem o p. Nožičkovi napsal, a každému musí být jasno, co je ta osoba zač:

https://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=783374

5 3
možnosti

Copak blog, ale ta dlouhá diskuse pod ním. Tam jsem se dozvěděl věci, třeba jak někdo umí bonzovat Děkuji

1 1
možnosti
Foto

Urážky kohokoli mi vadí, ale bloger není povinen je pod svými články mazat.

A k těm stížnostem paní Jandové a dalších diskutérů, kteří nejdou pro ostrý odsudek či lascivní poznámku daleko: "Nestěžuj si na zrcadlo, když máš křivou hubu." (Gogol?)

11 5
možnosti

Tak to zrovna vy jste na Petříně, že jo?

2 10
možnosti

Taky už tenhle článek paní Jandové nevidíte na hlavní stránce mezi blogama seřazenýma podle času?

Ladiku Větvičko, vrchní cenzurobijče, kde jsi a proč vždycky přijdeš, když máš zůstat doma a zůstaneš doma, když máš přijít?

4 2
možnosti
Foto

Byla jsem přesunuta do Hyde parku. Vysvětlení jsem přidala nahoru do diskuse.

1 0
možnosti

P37e72t76r 50N51e67d11v30ě13d

30. 7. 2023 14:32

Normálně karma. Tohle pokrytecké fňukání mě pobavilo. Včetně diskuse.

2 1
možnosti
Foto

Že já vždy dostanu BAN když reaguju na Jandovou, takže k ní žádnou láskou neoplývám, ale ten příspěvek od Typnera byl moc i na mě.

7 0
možnosti
Foto

Že já vám vůbec nevěřím

1 0
možnosti
Foto

Jako dodatek napsala k svému blogu Marie Jandová toto:

"Důvod smazání: Neslušné, vulgární"

1 0
možnosti

Slušná paní Jandová oplusovala velmi vulgární příspěvek na začátku vlákna, které pokračovalo příspěvkem pana Typnera. Ovšem na jejím snímku, uvedeném v blogu ta část chybí. Pročpak asi? Nějak se nehodilo, že?

2 6
možnosti
Foto

A

To snad omlouvá pana Typnera

4 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik