Andrej Babiš se v politice učí rychle. Bohužel od špatného učitele - od prezidenta Zemana

Lhát, zatloukat, mlžit, manipulovat, napadat, pomlouvat, být sprostý na novináře a každého, kdo poukazuje na jeho nepravosti, arogance a především - NIKDY SE NEOMLOUVAT !!!

To je poslední dobou cesta a způsob, jak se v české politice dostat na posty nejvyšší.

Ve slušně společnosti se takovéto chování moc nenosí, ale v Česku to zabírá a zajišťuje výraznou voličskou podporu "dolních deseti milionů", jak už dávno zjistil jeho "učitel", prezident Miloš Zeman, který se se stejnou taktikou vyšplhal až na Hrad.

Andrej Babiš to záhy zjistil také a velice rychle si takové chování osvojil, jak je jasně vidět především v poslední době, kdy mu tak trochu začíná téct do bot a jeho chování se podobá tomu Zemanovu jako vejce vejci.

Ono se zatím zdá, že ti dva se moc nemusí, ale já jsem přesvědčená, že jsou spolu dávno domluveni na budoucím spoluvládnutí. Prezident na Andreje Babiše neútočí vůbec a Andrej Babiš na prezidenta vlastně také ne. Osobně. To, že některá jím vlastněná média (třeba toto) dávají prostor jeho kritikům (třeba mě) je pouze divadýlko, které má budit zdání objektivity a nestrannosti a získat hlasy těch, kteří by je dali buď jednomu, nebo druhému. Takto skončí na jedné hromádce.

A to je to, co mě děsí. Že se v budoucnu dostane k moci duo Zeman - Babiš, což je zatím, bohužel, dost pravděpodobné a nezbývá než doufat, že jeden nebo druhý - nejlépe oba - v politice dobrovolně či nedobrovolně skončí, protože v opačném případě by to znamenalo soumrak demokracie v Česku.

 

Autor: Marie Jandová | pátek 3.2.2017 10:23 | karma článku: 30,61 | přečteno: 795x
  • Další články autora
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik