Marie Jandová

To zas byla včera s panem prezidentem Zemanem legrace ...

13. 01. 2018 8:24:16
Viděli jste toho vystrašeného a dezorientovaného starce na hranici infarktu, kterého málem zlikvidovala vlastní ochranka? Tak to byl náš statečný, zdravím kypící pan prezident, který nás - prý - ochraňuje před imigranty.

A který shodou okolností nedávno prohlásil o Alexanderovi Dubčekovi, že se „hrůzou podělal“. Myslel tím rok 1968, kdy na Alexandera Dubčeka vlítla prakticky celá Varšavská smlouva a republika byla plná tanků.

Včera ve volební místnosti na prezidenta Zemana vlítla jedna „pojašená“ polonahá Ukrajinka, jejíž ženské zbraně navíc nebyly žádného těžkého kalibru a prezident se málem (a kdoví, jestli ne skutečně) podělal také. Jak prohlásil lakonicky manžel: „Měla na něho vytasit svoji „pussy“, tak bylo po volbách, protože bychom pro jednoho z kandidátů chystali státní pohřeb.“ Miloš Zeman by si v tom fofru asi těžko vzpomněl na svoji „vtipnou radu“ šumavským dřevorubcům, jak v podobných případech postupovat, když podle jeho slov měli aktivistky připoutané ke stromům „přeříznout“.

A tak dostala prostor ochranka, které se s vypětím všech sil podařilo prezidenta nezabít vlastní činností a Ukrajinku zpacifikovat. Na ochranku se sice snesla - zřejmě oprávněná - kritika, že situaci podcenila, ale já bych se těch statných hochů chtěla zastat.

Za celých takřka 100 let, kdy máme v čele státu prezidenta, došlo pouze k jednomu „atentátu“ na jednoho z nich. Střelbě kuličkovou pistolkou na Zemanova předchůdce Václava Klause (už i v tom si budou fifty fifty) a já se ptám: „Jak měli ti hoši tušit, že zrovna ve volební místnosti k něčemu dojde? Jak měli reagovat ještě rychleji a správněji, když jsou poslední roky zvyklí pouze na to, že poponášejí prezidenta ze schodů a do schodů, případně ho staví na běžky nebo usazují do nafukovacího člunu. Jak k tomu ti chlapci přijdou? Vždyť nakonec to ochranka zvládla mnohem lépe, než Zemanova Hradní stráž, která si nechala ukrást prezidentskou standartu ze střechy nad hlavou. Tak trochu shovívavosti, ano?

No, a jelikož se nikomu nic nestalo, prezident i Ukrajinka přežili a první z nich se vrátil i odvolit, myslím, že nevadí, že jsem celý incident trochu odlehčila. A těm, kteří mi budou vyčítat, že si dělám legraci z hlavy státu a ze starého člověka, bych ráda rovnou něco vzkázala:

Nejsem to já, kdo tvrdí, že prezident Zeman sice nic moc, ale že ho budu volit, protože je s ním (a včera byla) alespoň legrace. Já jsem ho toho chtěla ušetřit, a proto jsem ho nevolila.

Autor: Marie Jandová | karma: 47.01 | přečteno: 13525 ×
Poslední články autora