Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Hrad za nic nemuze. To jen ten pan, drive soudruh, co se na nej s pomoci rubliku prolhal.

1 0
možnosti
MK

RvRvRvRv Titulek a obrázek Vás charakterizují, víc není potřeba to číst.

1 4
možnosti
Foto

Jen přidám další důkaz, jak Zeman opět lže:

Zeman: Bradyho jsem nevyznamenal ze stejných důvodů jako Havel a Klaus

Zdroj: http://ostrava.idnes.cz/zeman-bradyho-jsem-nevyznamenal-ze-stejnych-duvodu-jako-havel-a-klaus-1k5-/ostrava-zpravy.aspx?c=A161102_155719_ostrava-zpravy_jog

1 0
možnosti
Foto

Václav Havel pana Bradyho nevyznamenal z jednoduchého důvodu.

Pan Brady se aktivně zapojil do osvěty hrůz holocaustu někdy kolem roku 2002, přičemž bestseller Hana's Suitcase byl vydán v roce 2003.

Ocenění od ontarijské vlády pak dostal v roce 2008, od anglické královny v roce 2012 a od německého prezidenta v roce 2013.

1 0
možnosti
Foto

To je hezké, že píšete, že máte domněnky. O tom jste si lépe mohla popovídat se sousedkou přes plot. Zbytečně jste tu nabudila lidi, kteří si nevšimli, že jde o pouhé vaše domněnky. To jste to rovnou měla napsat i do nadpisu. Kdyby si toho diskutéři všimli včas, tak je v diskuzi prázdno. Kdo se bude zabývat s domněnkami.

6 7
možnosti
Foto

To není váš problém :-)

3 1
možnosti
Foto

Já se docela bavím. Mám jednoznačné kritérium, kdy jsem se se svým článkem nebo diskuzím příspěvkem trefil.

Když jsem psal o "kruháčích", odezva byla naprosto mizivá. Ale jakmile se pustím do politiky, tak se pár "chytráků" chytá jakoby nezpochybnitelné mantry: seznamy.

Ale, jaká to má v současnosti význam doposud nikdo nevysvětlil. Význam to má totiž jeden jediný, diskreditovat autora těch řádek, protože argumentovat neumějí.

0 6
možnosti
AH

A50l50e74s 73H50r82y29c

2. 11. 2016 12:56

S tvými výplody v diskuzích se argumentovat nedá, proto nikdo nemá zájem ztrácet s tebou čas.

4 0
možnosti
MJ

Na věc mám naprosto stejný názor, paní autorkoR^ karma

5 2
možnosti
JN

Věřím tomu, že létal každoročně. Možná si tu udržuje kontakty z dětství, možná rodinné kontakty.

Nedivil bych se mu, kdyby po tom, co tu zásluhou svého synovce zažil, od dalších návštěv upustil.

2 3
možnosti
VV

Hrad ne, ale ti co se tam na nem sesli.

3 0
možnosti
Foto

No, to já vím, ale když pak soud odsoudí někoho z nich k omluvě za lež, tak se nemohou shodnout, kdo se má vlastně omluvit, tak to píši takto souhrnně ;-)

1 0
možnosti
IS

Já věřím Forejtovi. Celý život mluví pravdu, profesionál každým coulem a určitě by se nenechal povodit od pana prezidenta. Je to hrdý, pravdomluvný, čestný profesionál. K tomu 2 vysokoškolské tituly, no nekup to, Lojzo.;-D

5 0
možnosti
MS
Foto

Milá dvojitá kolegyně Jandová (1xjako bloger, 1xjako důchodce). Jste vy svých vývodech zcela kouzelná, protože si je prostě vymýšlíte. Cituji:

Hrad podle mého názoru neodkázal pana Hermana do patřičných mezí, neboť vycítil možnost, jak na něho získat páku proti jeho plánovanému setkání s Dalajlámou, kvůli němuž by se na nás zlobil náš Velký čínský bratr a vyznamenání přislíbil

Zdroj: http://mariejandova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=564280

Toto je zcela a naprosto na vodě. Daleko pravděpodobnější je to, že ministr Herman z prezidenta to vyznamenání "vydyndal" a když ho poté ministr Herman s dalajlámou podrazil, tak svůj souhlas stáhl.

Nezdá se Vám to o hodně logičtější, něž ta Vaše "přes ruku-drbání se za uchem" konstrukce?

8 9
možnosti
ON

O75n80d57ř98e81j 69N26ý59č

2. 11. 2016 11:42

Četl jsem to několikrát ale logiku jsem tedy žádnou nenašel.

4 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik