Diskuse

Už vím, proč kancléř Mynář nepotřebuje prověrku – prezident Zeman stejně všechno vyslepičí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LW

L25e88o 45W40o94l93f

12. 1. 2017 16:56

Jeden z vašich agilních diskutérů, také všechno pod vlivem vyslepičil. Až z těch slepičinců dostal vítr, nechal se zašít na jednu známou pražskou kliniku, oddělení

Dr. Skály. Až k takovým koncům někdy slepičení vede.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já ale nemám žádné diskutéry, vůbec nechápu, co máte na mysli.

0 0
možnosti
BM

Paní Jandová, nemohl jsem si nevšimnout spousty vámi smazaných příspěvků. Jistě na to máte právo. Přemýšlela jste nad tím proč jich je tolik? Je několik možností, vy si ale zřejmě vyberete tu správnou.

Hezký den.

3 0
možnosti
Foto

Mně se to přihodilo také, ale patrně s jiným důvodem.

Paní Jandová je rozhořčená na jednoho diskutéra a mě zase jiný diskutér provokoval a pomlouval.

Myslím, že já jsem toho smazal podstatně víc. Ale pravdou je také, že zde jsem podstatně déle a diskutérská komunita je na mě nabroušená.

Moc bych to paní Jandové nevyčítal. Autor občas cítí, že se překračují hranice a řeší to takto. Ostatně, k tomu ten institut mazání je.

1 0
možnosti
Foto

Tak na hradě těch bezpečnostně prověřených moc asi nebude, za to drbnama a proruskejma rudejma nokama se to tam přímo hemží...;-) Karma! R^ ;-)

10 6
možnosti
Foto

Ano, je to tak. Ten pán na Hradě svou zaslepeností se zalíbit a zřejmě být znova zvolen si nevidí ani na špičku nosu. Ale spíše to vypadá že po těle mu pomalu začíná odcházet už i mozek. Za mě samozřejmě karma.

10 3
možnosti
Foto

Jistě. Zkuste dvacet minut hovořit zpatra a tak, aby to dávalo nějaký smysl a promluvíme si o tom, komu odchází mozek.

6 1
možnosti
PK

Já jsem jen nepochopil, proč s tím vůbec Zeman šel do rozhlasu. V každém případě je výsledek negativní. Nebo už neví, jak by na sebe upozornil?

Takové záležitosti jsou především náplní práce PČR, BIS či vojenské rozvědky a jediný, kdo má z logiky věci právo podávat takové informace publiku by měl být příslušný odpovědný funkcionář těchto složek, případně ministr vnitra či obrany a to ještě po pečlivém zvážení, zda to zveřejnit či ne.

10 2
možnosti
Foto

Nezapomeňte, že on je ten jediný, který ochrání naši zem. Všichni ostatní jsou k ničemu. Děkuji za příspěvek, se kterým souhlasím.

4 2
možnosti
MK

.........kde je to tlačítko s antikarmou? co Idnes??

6 2
možnosti
NM

;-D..chce to jinej hrob kde se musíte vybrečet..!!;-D;-D

8 2
možnosti
RS

Tak mi prisel na mysl "Radio Jerevan".

3 0
možnosti
JS

J24a58n 94S68o97u27č74e30k

12. 1. 2017 12:53

No pokud Zeman řekl, že se na našem území pravděpodobně pohybuje člověk s vazbami na IS, tak v tom nevidím žádné vyzrazení tajemství. Takových lidí se pohybují po EU stovky, ba spíše tisíce a vzhledem k nehlídaným hranicím mezi členskými státy se mohou velmi pravděpodobně pohybovat i u nás. Takž v tom rozhodně nějaké vyzrazení státního tajemství nevidím. Mimochodem, mezi prvními signatáři Charty 77 bylo pět spolupracovníků StB. Takže Zeman by nemusel nikomu nic vykecávat.

7 0
možnosti
Foto

Jenom 5? To se mi zdá velmi málo. Asi myslíte "5 provařených".

3 0
možnosti
LM

Největší problém vidím v tom, že tajné služby toho člověka sledují. On zde může vykonávat přípravu na nějaký další útok. Scházet se s různými lidmi, nakupovat zbraně, falešné doklady a tak dále... V Česku, kde je relativně v bezpečí, protože dosud nebylo známo, že by naše tajné služby konkrétní islamisty sledovalo, si počíná spíše neopatrně. Jinak by jej tajné služby nevyhmátly. Teď když to prezident vyzradil, tak nepochybuji, že se dotyčný dle popisu poznal. A tak bude tento člověk mimořádně opatrný, takže možná přestane se svými kontakty komunikovat a možná i odcestuje. A policisté, tak budou mít ztíženou práci v odhalování celé sítě a skupiny jeho kontaktů. Takže ta bude moci po čase zase opět něco připravovat. Protože tajné služby se většinou zaměřují na celou síť a vše, co s tím souvisí. Samozřejmě to tak vůbec být nemusí, ale může. A Zeman to naprosto zbytečně vyžvanil, jen aby ukázal, že něco ví....;-)

3 2
možnosti