Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB
Foto

Nějaký argument by nebyl ?

1 0
možnosti
MN

Paní Jandová, dlouho jsem nečetla tak dogmaticky hloupý výrok. Zareaguji ve stejném duchu. Není potřeba znát pana Drahoše, stačí znát ty, co mu fandí s jediným argumentem....

8 4
možnosti
Foto

Paní Novanská, nemohlo se mi dostat lepší pochvaly, než vaší kritiky. :-)

2 2
možnosti
LO

A že byste dala jediný důvod, proč bychom měli volit Drahoše, to samozřejmě ani náhodou. Spíš mě i svým vulgárním chováním v diskuzích přesvědčujete o opaku. Navíc zatím jediný program, co jsem od Drahoše slyšel, byly nářky, jak je český národ kolektivně rasistický a ksénofóbní.

9 0
možnosti
VM

To je pouze součást dehonestační kampaně proti Zemanovi, ať vědomá, či nevědomá, která běží víc jak rok, je to prostě dneska IN. A IN je to především pro skupiny lidí, kteří se nemohou vyrovnat s tím, že nehledá nepřátele na východě a pak další skupina egoistů, kteří mají problém s jeho vystupováním, resp. s tím, že vůbec je. :-)

4 2
možnosti
VM

S narůstající kampaní jsem stále více utvrzen v přesvědčení volit Zemana. ne proto, že bych ho měl rád, ne proto, že bych se všemi jeho názory souhlasil. Ale proto, že to minimálně nasíří spoustu lidí. A náhradu zatím nevidím. Hezký den :-)

4 3
možnosti
Foto

Opravdu rozumný důvod odpovědného člověka. Akorát, že já lidem jako vy moc nevěřím. Podle mě jste ho volil i při první volbě.

3 5
možnosti
KS

Znám několik lidí, kteří Zemana volili právě kvůli jednomu z iracionálních důvodů, které tady zazněly. Schwarzenberga někdo nevolil kvůli knížecímu původu, další kvůli majetku, další kvůli rakouské manželce a kupodivu mnozí kvůli vadě řeči. Předpokládám, že když já znám takových lidí asi dvacet, může jich u nás být několik desítek tisíc.

2 0
možnosti
JN

No vidíte, pro mě byl pan Schwarzenberg nepřijatelný především proto, jak naši zemi reprezentoval ve funkci ministra zahraničí. Jeho manželka mi byla a je méně než lhostejná. A že má snad všechny existující vady řeči, to je trapná vizitka jeho rodičů, ale ani to není podstatným důvodem proč být proti němu zaujatý.

3 0
možnosti

Vedle Zemana vypadá každý slušný, vychovaný a alespoň trochu kultivovanýchlap jako velikán. Problém je, že Zemanovu elektorátu tohle nevyhovuje,protože takoví lidé mu nastavují zrcadlo.

Běžný zemanovský volič ze všeho nejvíc nesnese morální autority,které jej převyšují, a naopak vyžaduje takové reprezentanty, kteří vyzvednoujeho podprůměrnost, zabedněnost a maloměšťáctví na úroveň normálnosti. Bohuželprávě takové myšlení stahuje celou společnost do žumpy.

Výsledek letošní prezidentské volby bude skutečným zrcadlem nastaveným české společnosti. Jsem zvědavá. Přestože to vypadá, že toho "všeholidu" je nadpoloviční většina, tak já doufám, že ne, a naopak je tu více občanů.

12 7
možnosti
Foto

Ano, v přesně to samé doufám i já a naprosto s vámi souhlasím. Děkuji za příspěvek. :-)

4 3
možnosti
JZ

Bez ohledu na to, co si myslím o jednotlivých kandidátech, obsahuje článek řadu blábolů. Od Zemana se v předchozí volbě nečekalo drtivé vítězství. Vítězství o 10 procentních bodů však bylo médii považováno za jasné, nikoliv těsné. To, co vyjmenováváte jako Schwarzenbergovy handicapy, většinu lidí buď vůbec nezajímalo nebo něco z toho dokonce brali jako pozitivum. No a konečně si nemyslím, že by Zeman víc voličů ztratil než získal. Maximálně tak během posledního roku poztrácel část těch voličů, kteří s ním začali sympatizovat až během jeho prvního prezidentského období.

5 0
možnosti
Foto

Děkuji, že jste moje bláboly vyvrátil těmi svými. Jen by mě zajímalo, které Schwarzenbergovy handicapy brali lidé jako pozitivum.

1 5
možnosti
VD

Slušnost je kvalifikace dostatečná tak akorát na pozici svatého na orloji. Znám několik slušných a hodných, u kterých se velice brzy ukázalo, že to je tak všechno, co na své profesní pozici mohli nabídnout. Potom to vedlo už jen ke shovívavosti se slovy: "Je pravda, že je prakticky k ničemu, ale jinak je hodnéj, tak nebuďte na něj takoví zlí".

Zeman je normální inteligentní člověk, pozemšťan. To, že není někomu podle jeho gusta, je pro toho někoho holt smůla.

Žádný člověk, který bude svůj a bude také mít i svůj názor, se nezalíbí lidem všem. Ale lepší prezident s vlastním názorem, "jaký - taký", než loutka, kterou vodí někdo z poza opony.

:-):-)

11 2
možnosti
LC

Přečetl jsem si titulku a pochopil jsem, že žijete v mylné představě, že nemůže být hůř. Chyba. Vždycky může být hůř! Takový podobný a aktuální příklad. Ještě před pár týdny tu velká část diskutérů nemohla Andělce Merkelovic přijít na jméno. No a dnes by ti samí raději brali Andělku, než Martina Schulze. Takže, NESTAČÍ znát Zemana!

2 1
možnosti
Foto

Možná jste měl číst dále, abyste také poznal, jaký je můj názor. :-)

1 2
možnosti
DK

Pro vas nicmene situace, kdy prezidentem bude nekdo jiny nez Milos Zeman, znamena ztratu smyslu zivota.

9 0
možnosti
Foto

To určitě ne, ale zklamání nad úrovní našeho národa ano.

2 4
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik