Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Pro mne je volba jasná: budu volit toho, kdo nejvíc bude štvát žvanily z pražské kavárny a příznivce amerických válek. Drahoš je naprosrto nečitelný.

6 15
možnosti
FS

Souhlasím s vaší mentalitou, madam

1 0
možnosti
Foto

Nevím sice, co přesně si pod tím představit, ale děkuji za příspěvek. :-)

3 1
možnosti
Foto

Myslím si, že jakýkoliv kandidát bude lepší než "tatíček" Zeman...

Pana Drahoš neznám, uvidíme jakou povede kampaň.

17 11
možnosti
KN
JK

Je smutné, že někomu stačí tak málo...:-P

12 2
možnosti
MB

Voličům Zemana a vašim plusantům stačí skutečně tak málo

3 4
možnosti
Foto

Děkuji vám, Tomáši

0 0
možnosti
KD

K79a74r69e46l 90D39u84f34e16k

30. 3. 2017 16:42

Paní Jandová, užívejte si důchodu a přestaňte být tak zapšklá. Zemana také moc jako důchodce nemusím, ale nejsem jako vy ochoten obětovat i život, že bude prezidentem někdo jiný. A jak by řekl kdysi p.Zákopčaník - "A slunce v duši" !

20 6
možnosti
Foto

A podle čeho soudíte, že jsem zapšklá a jsem ochotná obětovat i život? :-)

0 0
možnosti
NM

...tak zatím nevím nic jako ve sportce tu ale když vsadím tak hned druhý den vím na čem jsem....tady za těch podmínek čekat pět let ale nechci...a to už i ten Horáček je čitelnější...8-o!!

4 0
možnosti
Foto

Nikdo vás do ničeho nenutí

0 0
možnosti
JN

Když jsem nedávno do jiné diskuse napsal, že přibližně 70% článků této blogerky je o Zemanovi, tak se paní Jandová rozčilovala, že je to "jenom" 50%.

Když jsem to spočítal k dnešku, tak je to 10 článků z celkového počtu 16, což je již 62,5% a k těm 70% opravdu daleko není. ;-)R^

27 3
možnosti
Foto

Ale, pane Nožičko, je třeba postupovat soustavně a do počtu zavést tzv. "vážený průměr".

Autorka, nejenže má převážnou většinu svých článků o prezidentovi Zemanovi (kam se já na ni hrabu), ale tyto články také tvoří páteř její čtenosti a karmy.

A tam budeme tak na 80%.

14 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik