Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

S Vámi, paní Jandová, je opravdu sranda!

Názory pana Štěcha považuji v lepším případě za blábolení člověka, který větší část svého života prožil ve službách Revolučního odborového hnutí, které mělo za úkol utvrzovat pracující jedince ve víře pravé, komunistické. Nejspíš těm bolševickým blábolům věřil, jak jinak by v ROH hledal takovou obživu? Nebo se mu chtělo po funcionářsku flákat. Po Listopadu 89 se velice rychle "prekabátil" na odborového bosse západního střihu. To znamená, že je spíše pravděpodobná další varianta a sice, že blábolí to, co se právě žádá. Patrně mu nějak učerovala pravice, protože socani resp. levice o zvyšování odvodů OSVČ neuvažovali ani dříve ani teď.

11 3
možnosti
LV

Mládek je pravice?

0 0
možnosti
Foto

O40t94a 37B45l81a66ž16e44k

17. 6. 2017 12:25

Paní Jandová, máte svatou pravdu - jen jste se vyhnula tomu, s čím pan Štěch narazil nejvíc - navýšení odvodů OSVČ.

Ani já, ani Vy do toho asi nevidíme dost podrobně, ale srovnání se zaměstnanci je v tomto složitější - OSVČ nemají placenou dovolenou, nemocenskou mají až po 14 dnech (a ne po třech jako zaměstnanci) - i v důsledku toho mají 3x nižší nemocnost než zaměstnanci atd. atd.

6 1
možnosti
DB

já bych to viděl jinak... s tím zaměstnáváním....jestliže mám někoho v politice zaměstnat, tak mu musím věřit, a jak mám věřit někomu, koho neznám????????a jestliže mne tento někdo, koho MUSÍM zaměstnat,,,,,protože nesmím toho komu věřím, podvede..tak vy to pak dáte do pořádku?

vidím problém s píše v tom, že se zaměstnávají lidé, kteří na danou pozici nemají....a jsou nějak spřízněni..to je pak ovšem špatně....ale jestliže někdo zaměstná manželku či dceru či syna, nebo strýce, kteří jsou odborníci na danou věc....tak v tom žádnou chybu nevidím.....oni nemohou za to, že jsou s někým příbuzní a vlastně by se jednalo o diskriminaci....ty jsi odborník, ale já tě nesmím zaměstnat protože si můj syn???? to je diskriminace největšího řádu.......

a jak vidím vy byste takovouto diskriominaci velice ráda viděla........hmhm..to je ovšem na pováženou...........

3 3
možnosti
LV

Mluvíte trošku mimo téma, pane Bartoši. Řeč není o tom, kdo koho zaměstnává, ale jakou formou. To Vám patrně uniklo.

4 2
možnosti
MK

Paní Jandová, vsadím se, že Vaše interpretace soudruha Štecha ani nenapadla...

5 0
možnosti
Foto

To je sázka na jistotu R^:-)

1 0
možnosti
MD

Budu jeste chvili patrat v cem to pripomina nektere ne zrovna podarene bonmoty naseho prezidenta.

2 1
možnosti
Foto

Přeji hodně zdaru. A jen tak mimochodem, když už budete v tom pátrání, nemohl byste sem dát nějaký PODAŘENÝ bonmot našeho prezidenta z posledních deseti let? Děkuji:-)

3 10
možnosti
Foto

A teď věcně. Existuje takové pravidlo, kdy lze a kdy nelze na živnostenský list zaměstnávat.

Poučili mě, asi před 25 lety, pánové z Úřadu práce. Přikázali mi prezentovat všechny přijaté faktury za kvartál a nebylo jich málo. Pátrali po fakturách fyzických osob a řekli mi toto:

Na živnostenský list nesmíte zaměstnávat v oboru, který je Vaší hlavní podnikatelskou náplní.

Pokud tedy podnikáte v oboru nákup a prodej, musí být prodavači a prodavačky na HPP, pomocné činnosti jako úklid, účetnictví a podobně, mohou být na živnostenský list.

Ergo kladívko, pokud asistenti politiků provádějí pomocnou administrativní, organizační a podobnou činnost, pak ji, samozřejmě, mohou provádět na živnostenský list a nemusí být v pracovním poměru.

5 4
možnosti
MS

A jak to souvisí se Štechovým tažením proti OSVČ ? 8-o

3 1
možnosti
VB

Zvýšit odvody politiků a polovinu státní úředníků-parazitů propustit a se všemi do výroby. Tak to ma byt, tak je to spravne.

4 0
možnosti
MV

dobre, Marie. fajnovej vikend preju

3 4
možnosti
Foto

Marku, pochvala od vás opravdu potěší. :-)V

0 1
možnosti
JS

Paní Jandová, je to asi poprvé co s Vámi souhlasím. Jako další z možných řešení vidím důsledně oddělit jak vklady tak i čerpání prostředků sociálního a zdravotního pojištění OSVČ a zaměstnanců.

1 1
možnosti
Foto

Pane Slavíčku, děkuji za váš výjimečný souhlas, ale asi vás zklamu. Já jsem nehledala žádné řešení. Já jsem jenom chtěla poukázat na to, že pan Štěch kritizuje něco, co mnozí poslanci a senátoři sami dělají. A hlavně si myslím, že stát by už měl dát živnostníkům pokoj, protože tato vláda je dusí a šlape jim po krku od začátku svého funkčního období. Asi tak, pane Slavíčku:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik