Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Když chci teďka volit, tak si musím zařídit voličský průkaz, který mě výjde na cca. 50 kč (žádám o něj dopisem) a jak se tak dívám na kandidáty, tak tu pajcku radši dám maníkovi co prodává Nový prostor.

1 0
možnosti

Máte pocit, že "mrzká lůza" už nevládne?

1 0
možnosti
MZ

Vaše nenávist, Vaše demagogie a podsouvání, s tím se psychiatři asi také jen tak nesetkávají. Pominu dedukci, co lze a co ne. Zajímalo by mě, opravdu Zeman vrátil komunisty do hry? Já jsem myslel, že to byli voliči. Jo, také se mi to vůbec nelíbí, že bývalý STBák bude premiér, že de facto 50% lidí komouše, ale co chcete dělat? Asi to nekomouši dělají špatně. Asi my voliči to děláme špatně. Zeman nás chce vrátit před rok 1989? Tedy, je to levičák, demagog jak Vy, hulvát, opilec a já nevím co ještě, ale že by byl komunista? Možná touží po větší moci, ale ukažte mi jednoho politika, který ne. Vidíte, já na Havla dle Vás "nadávám", tedy dle mého se snažím o kritiku a žádný kult osobnosti, přesto Zemana v prvním kole v žádném případě volit nebudu. takhle by se dalo rozbít vše, Vaše paušalizování a nenávist Vám dle mého názoru hodně zatemnila mozek. Což je škoda. kriticky má člověk pohlížet na vše..Bez emocí.

MZ

18 2
možnosti
Foto

Váš příspěvek je mnohem emotivnější, než můj článek, nicméně: Ano, opravdu si myslím, že Zeman vrátil komunisty do hry. Nebyli to voliči, protože ti konečně po dlouhé době dali komunistům podstatně méně hlasů než jindy. Ale byl to Zeman, který podepsal Babišovi bianco šek na dva pokusy o sestavení vlády a vlastně i na třetí, jelikož ho navrhne předseda sněmovny a on to posvětí. No a ta vláda bude s podporou komunistů, protože jinak nebude. Tak to vidím já. :-)

P.S. Budete slavit?;-)

4 4
možnosti
Foto

J18a98k59u84b 65R44o95t21h

16. 11. 2017 8:57

A ode mne karma a díky. A podotek - oni se ovšem Zemanovi voliči často netají tím, že 17. listopad je pro ně nikoliv svátkem, ale tryznou za režim, který jim schází. :-/

12 6
možnosti
Foto

Děkuji, a máte bohužel pravdu.:-);-(

4 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik