Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IS

Soudům i vyšetřovatelům se nedaří kde co. Je možné, že soudce neměl dostatek důkazů pro odsouzení viníka, nicméně stav, kdy za takovéto neštěstí nikdo nemůže (pokud nedošlo k zásahu vyšší moci, např. zemětřesení), je naprosto tristní.

5 0
možnosti
Foto

Souhlas, ale stát se to může.

1 0
možnosti
Foto

Asi o tom víte víc, než např. já, když máte takovou jistotu.

3 1
možnosti
Foto

Promiňte, ale kde vidíte nějakou moji jistotu? Jasně uvádím, že se jedná o můj laický NÁZOR.

1 3
možnosti
Foto

Pokud se soudu nepodařilo jednoznačně prokázat něčí vinu, tak také nemohl někoho odsoudit. Na místě působilo několik organizací a tak, jak v podobných případech bývá, se na neštěstí nejspíše podílel souběh několika různých událostí.

6 0
možnosti
Foto

Přestože se nenašli přímí viníci, měli by být pozůstalí exemplárně odškodnění od těch dvou firem - stavební a dráhy.

6 0
možnosti
Foto

Ano, ale to je věc státu, myslím

0 4
možnosti
MZ

Pokud nelze prokázat vina, ano, nemůžeme odsoudit, souhlas. Jenže. Tady nejde o to, že nejde prokázat vina, tady jde o to rozhodnout, kdo jaký díl viny nese. A chyb se stalo hodně, na straně SŽDC, nejspíš i projektu, generálního dodavatele, subdodavatelů. Podle logiky nelze nikoho zbavit viny, všichni na tom mají svůj díl viny, soud dle mého měl rozhodnout jinak. Dopracovat posudek, neosvobozovat obviněné, dotáhnout to.

Protože dle logiky soudu: 10 lidí bodlo poškozeného, ani jedno bodnutí nebylo smrtelné. Poškozený zemřel na vykrvácení. Kdo zavraždil poškozeného? Jsou všichni nevinný?

Takže já osvobozující rozsudek nevítám, beru to pouze jako laxnost soudu. Pokud může za celou tragedii sled jednotlivých událostí a nikoliv jedna, na stavbě musí být generální dodavatel, ten má stavbyvedoucího atp. A ten by měl ručit za subdodavatele. A pokud udělalo chybu SŽDC, má se určit míra provinění. Pokud projektant, má se určit míra. Pokud generální, má se..Pokud subdodavatel..

14 2
možnosti
Foto

Myslím, že vás příklad není správný. Já bych řekla, že deset lidí bodlo poškozeného, a jedno bodnutí bylo smrtelné.

1 8
možnosti

Poněkud se mi příčí dávat této authorce karmu, ale - karma.

2 2
možnosti
Foto

Takže ve stejném duchu - já vám stejně nevěřím, že jste na ni klikl.

1 2
možnosti
Foto

je to smutné, ale je to tak po právu.

3 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Zdeňku, ale smutné je to především pro ty zainteresované. Pro ostatní může být naopak povzbudivé to, že to s mocí soudní není až tak špatné, jak se mnohdy zdá. Děkuji za příspěvek :-)

1 1
možnosti
JH

J25a54n 55H90á83l80a

12. 12. 2017 13:17

Co se soudních posudků v případě Studénka týká, tak skutečně si v některých věcech protiřečily, ale soudce měl potom požádat o revizní posudek, což neudělal (z mě neznámého důvodu) - tzn. si ulehčil práci a celou kauzu de facto pohřbil - což tedy už s ohledem na pozůstalé dělat rozhodně neměl. Nezlobte se, já v kauze tím pádem žádné správné rozhodnutí soudce nevidím.

6 0
možnosti
Foto

Já jsem ale napsala, že možná soudce udělal chybu. Můj článek je ale o tom, že neodsoudil někoho jenom proto, aby měl klid nebo aby se někomu zalíbil. A k tomu je potřeba odvahy, si myslím.

1 2
možnosti
MP

ode mě jednoznačně KARMA

1 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik