Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Je na tom hodně pravdy. Také bych to tak hodnotil.

1 0
možnosti
Foto

To mě těší, děkuji :-)

0 0
možnosti
MS

Souhlas s názorem na kauzu Studénka. Soudce Pšenica nejen nenašel viníka, ale ani se od té armády soudních znalců jednoznačně nedozvěděl, p r o č vlastně most spadl. U případů Nečesaného a Kramného už si tak jist nejsem. Soud někdy může rozhodovat i na základě nepřímých důkazů. Viz třeba tento odkaz:

https://bruntalsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/ctyrleta-karolina-plana-se-nikdy-nenasla20080424.html

1 0
možnosti
Foto

S Kramným si dost jist jsem a u Nečesaného spíš ano.

2 0
možnosti
Foto

A je to tady. Neuvěřitelné se stalo skutkem. Já zcela souhlasím s paní Jandovou a dávám karmu.

Otázkou však je, zda to od tak "provalené" osoby vezme nebo mi to hodí na hlavu?

3 0
možnosti

I69v32a84n 13Š27t30í44p61e43k

12. 12. 2017 12:43

Jasnější karmu jsem nikdy nedal. V principu jste psala o nepřekročitelnych základech nejen trestního řízení, ale demokracie vůbec.R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik