Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H62a74n62a 84V90l10k35o16v70á

13. 1. 2018 11:41

Nedá mi to nevzpomenout na Václava Klause v podobné situaci, kdy na něj tenkrát ten hošík vystřelil z airsoftové pistole - že selhala ochranka bylo špatně tehdy, stejně jako to bylo špatně i včera.

Reakce Miloše Zemana ovšem byla reakcí bezmocného staříka, reakce Václava Klause, který se choval jako by ho obtěžoval nějaký hmyz mi přišla mužnější a ocenila jsem i nadhled s jakým se k věci postavil. Prostě jsem si tehdy řekla, že ten náš prezident je přinejmenším silný chlap. Včera jsem si to říct nemohla.

14 6
možnosti
Foto

Přesně tak, paní Vlková. Já sice ani Klause moc nemusím, ale ta jeho reakce byla ve stylu: "Co blbneš?":-)

4 2
možnosti
JE

Teď jsem se znovu podívala na to video. A opravdu jsem měla strach, že se tam náš statečný pan prezident zhroutí. Ten jeho výraz byl opravdu děsivý. A to se ona k němu ani moc nepřiblížila. Ochranka ji hned zpacifikovala. Mám pocit, že ho víc vyděsil ten jeho ochránce co ho obejmul;-)

Ale opravdu nic to nemění na faktu., že byl nejspíše na pokraji šoku a mohlo to s ním dopadnout opravdu špatně:-P

Škoda, že se to nestalo o den dříve. Třeba by si lidé uvědomili, že ten stařec už opravdu potřebuje důchod a klid a né vykonávat vysokou státnickou funkci.[>-][>-]

14 6
možnosti
Foto

Tak snad alespoň ještě dnes to na někoho zapůsobí :-) Děkuji za příspěvek

0 0
možnosti

Má plnou pusu pussy, ale když na něj jedna vystrčí prsa, tak ho nesou do šatny:-/

11 5
možnosti
Foto

Přesně tak, hezký den, Zoro:-)

3 1
možnosti
Foto

Nevím, kdo z prezidentových vrstevníků by zareagoval jako Clark Gable, John Wayne nebo někdo z těch sedmi z filmu 7 Statečných? Možná Václav Klaus, který celý život sportoval, nekouřil a nechlastal. Ale jeho předchůdce? Stěží.

Kdo to nezažil, neví. Neví, co je věk. Neví, co jsou tělesné potíže. Já žádnou i nefropatií netrpím a špatné mám pouze pravé koleno. A jak ta "pitomá artróza" dokáže znepříjemnit život. To si nepřejte vědět.

Prostě, kdo tyto potíže vyššího věku a horšícího se zdravotního stavu nikdy nezažil, ten se chová, jako my ve druhé obecné, když jsme si představovali jak "to" naši rodiče dělají a to jsme byli pravdě ještě podstatně blíž.

Takže, chceme mít prezidenta sportovce jako je Klaus nebo prezidenta věčně chorého jako Havel či snad i Zeman? Je ideálem prezidenta mladý atlet s filmovými schopnostmi Chucka Norrise nebo zkušený politik s jistými postoji a zásadami?

To je to, oč tu běží, jak by řekl jistý William Shakespeare. A ještě je třeba se zeptat, zda ten "atentát" Zemanovi prospěl? U mě tak, ani tak. Hodil jsem mu to tam stejně. Jen bych si propříště přál, aby ta dáma byla lépe stavěná.

2 3
možnosti
Foto

Nevím, kdo z prezidentových vrstevníků by zareagoval jako Clark Gable, John Wayne nebo někdo z těch sedmi z filmu 7 Statečných? Možná Václav Klaus, který celý život sportoval, nekouřil a nechlastal. Ale jeho předchůdce? Stěží.... citace JHR^

Děkujeme Vám , Jiří, protože já nebudu lhát, že chlapa alespoň s minimální kondicí těch zmiňovaných bych asi nejen já chtěla...a ano,R^ buď nebrat ochranku jako dekoraci a pucfleky a poslouchat - Havel, anebo jako Klaus sportovat a neomračovat národ exkluzivitou příšerného životního stylu... Znám jeho vrstevníky a ta kondice i v tomhle věku může být úrovně lepší.

1 0
možnosti
Foto

Pan president statečně odolal brutálnímu útoku pomocí ňaderných zbraní. R^

15 3
možnosti
Foto

Ty ovšem nevyjely ze sil. A to, ani když se napřela ze všech sil.

1 4
možnosti
Foto

Děkuji jak autorce, tak i mnohým jiným, kteří tak ,,krásně" a vytrvale potvrzují jeden z citátů JW. : ,, ...Ta lidská zloba, která pramení z lidské blbosti a tuposti, ta je věčná"R^ O těch, kteří jí podporují (tu zlobu a hlavně trivialitu těchto ,,vytrvalích person", ani nemluvěRv

6 5
možnosti
SB

Zcela ponechávám stranou, že vy Zemana nevolíte a já ano, ale i tak musím napsat, že je stupidní srovnávat na jedné straně určitý úlek v okamžiku nečekaného překvapení a na druhé straně reakci, na kterou má člověk dost času.

Nevyjadřuji se k tomu, jak se DUbček měl zachovat v roce 1968, ale říkat, že Zeman se v tu chvíli lekl Dubčekovi vyčítá jeho reakci, to je srovnávání dvou zcela na sobě nezávislých věcí: 1) vteřinového instinktu a 2) celkové osobní statečnosti.

Leknutí je zcela instinktivní záležitost. Člověk se někdy lekne i u filmu, kde se o něj vůbec nejedná, kde se vůbec ničeho nemusí bát a kde se pouze dívá na děj. Pod hlavním hrdinou se však najednou třeba prolomí podlaha a sedmdesát lidí v kinosále ze sebe vyrazí určitý zvuk úleku.

To není otázka ani politická, ani celkové osobní statečnosti. To je otázka ryze medicínská a odpověděl nám na ni již Ivan Petrovič Pavlov, který za to dostal Nobelovu cenu za fyziologii a medicínu.

6 6
možnosti
MM

Já se v automobilovém provozu lekám několikrát denně a ještě jsem se nepodělal ani neboural.

2 0
možnosti
JM

J10a35n68a 33M45a71l83a

13. 1. 2018 11:18

Nejvíce nenávidí ti co se zaštiťují pravdou a láskou a nejvíce pohrdají demokracií ti,kteří ji mají plná ústa,pokud je volba jiná než je jejich představa.Budiž jste vy a váš hloupý blog plný lží a nenávisti příkladem Rv

9 8
možnosti
Foto

Jaké lži, prosím, copak jsem Zeman?8-o U všeho co jsem napsala, jsou uvedené zdroje.

2 2
možnosti
IM

I13v14a97n 33M60i35n37á76ř

13. 1. 2018 11:17

Při čtení podobné, žlučovitě nenávistné - kritiky hlavy státu, mě občas napadne, zda by autorka dokázala být stejně "statečná" v době minulého režimu.

13 6
možnosti
Foto

A co Vy? Mlátil jste bolševiky hlava nehlava? Nebo jejich odpůrce? ;-D

4 1
možnosti
MM

Dobrý, a bavím se, jak ochránci Zemana odsuzují zákeřný "útok" na svého guru, který před léty na Albertově vykřikoval: já se vás nebojím a nedávno, že Dubček se podělal. Už i jeden evidovaný se tu po šichtě přidal.

Jen si nejsem jistý, jestli prezident dodržel povinnost, že k volbám se má každý dostavit v neznečistěném oblečení, při jeho druhém pokusu o hlasování mám o tom pochybnosti.

8 4
možnosti

Chudáka Zemana to tak rozhodilo, že porušil volební zákon - šel za plentu i s manželkou (viz TV záběry) ....:-)

7 2
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik