Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naštěstí už dnes žádné uřvané domovní důvěrnice nemůžou druhé "nenechat" volit toho, koho chtějí, takže je vlastně vše v pořádku... :-)

10 4
možnosti
ON

O26n49d52ř58e62j 14N77ý45č

25. 1. 2018 11:53

Litujete že jste volil Babiše?

1 4
možnosti
MV

Marie, máte recht. Pár minut ze dne nikomu život nezkrati. Lidi mají mít radost. At zemanovci nebo drahosovci. Když totiž mají lidé kolem nás radost, je velká pravděpodobnost, že ji budou posílat dál. A mezi radostnejma se žije lépe, než mezi nacurenejma ksichtama. Já k urne půjdu s radostí, přestože právě často od nacurenejma voličů protikandidatu slyším, jak si Zeman namaze Drahoše na chleba.

3 6
možnosti
MV

Minusovaci nechtějí žít mezi lidmi s radostí? To je škoda.

1 0
možnosti
Foto

Ano. Děkuji za výzvu. Tak já přijdu.

5 0
možnosti
JV

Já také... ať se ten rozdíl zase torchu setře a zlo to nemá tak snadné.

1 0
možnosti
Foto

Ačkoliv jsem nevolil pana Drahoše v prvním kole a měl jsem jej až na 3 místě tak si nemyslím, že je jeho volba volbou menšího zla.

Pan Drahoš je slušný člověk, na rozdíl od Zemana není zlem, možná není dokonalý a možná není pro většinu lidí idealem, možná není idealem ani pro ty kdo ho budou volit, ale rozhodně není menším ZLEM.

Pan Drahoš je prostě slušným kandidátem výrazně lepším než jeho protikandidát.

6 3
možnosti
MC

Volím menší zlo. Volím M. Zemana.

13 7
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik