Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Pisatelka článka nezklamala, jako vždy nechápe politiku a píše hlouposti. Naopak ČSSD z Babišem, pokud půjde do vlády, tak může jen získat. ANO ztratí, protože hlouposti od politiků z ČSSD voliči ANO jen těžko zkousnou!

3 6
možnosti
Foto

Pane Beránku, maminka Forresta Gumpa říkala: "Stupid is as stupid does"

2 2
možnosti
TP

T37o70m70á89š 48P76í80c44l

27. 6. 2018 13:14

Hmm, konec ČSSD? Docela lákavá představa...

3 0
možnosti
Foto

A víte, že by mě to ani moc netěšilo?

1 0
možnosti
PB

P77e75t45r 29B34u32r48i94a47n

27. 6. 2018 12:38

;-D přesné, karma.

2 1
možnosti
DV
MB

No, můžete se utěšovat, že to tentokrát bude třeba opačně...

Socani mu mají co vracet ..a když Babiš teď bude balancovat na tak vratké stoličce ... jen naprostý světec nebo blb by mi ji nepodtrhl.. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak já bych toho Hamáčka tak nepodcenoval,ne každý je takový borec,aby mohl vést hned dvě ministerstva najednou...:-)

3 0
možnosti
Foto

a k tomu ještě stranu :-) Ale první není. Tuším, že Sobotka to jeden čas měl také tak.

0 0
možnosti
MV

ale...s odvolanim na vtip: dobry uz to neni a rychlost se zvysuje

6 0
možnosti
Foto

No, a o to to bude horší. Ale my si to snad opravdu zasloužíme. Já jsem rozená optimistka, ale co se našeho národa týče, tak mě ten optimismus opouští. Hezký den, Marku:-)

1 1
možnosti
VH

Pár poznámek:

1. Proč by současní vůdci ("vůdci") ČSSD nestrkali hlavu do oprátky? Dnes mají jistotu koryt, ta by v příštím volebním období být nemusela.

2. Všichni v tomto státě (včetně členů ČSSD) musí vědět, že pan Babiš (a do jisté míry i pan Zeman) potřebuje pouze formální důvěru od "neextremistických" stran. Pak může ČSSD klidně koaliční smlouvu vypovědět a z vlády vystoupit. Takto to udělali i ministři v roce 1948, pamatujete? (ze školy :-)) Dopadne to stejně. A teprve pak půjdeme směren á la Erdogan.

3 0
možnosti

K39a32m36i28l 30Š65a56n97c48a

27. 6. 2018 11:46

Ta jistota koryt je jenom zdanliva, pokud dostane vlada duveru Babis uz CSSD k nicemu nepotrebuje. A verit tomu, ze Babis poda demisi jenom proto, ze to je v koalicni smlouve muze jenom osoba ducha mdleho.

0 0
možnosti
Foto

Karma R^

Vtip ze Sedmi statečných mi utkvěl v paměti a často si na něj vzpomenu. Zde je použit velice výstižně...

9 0
možnosti
Foto

Dodatek: Sociální demokraté v historii dostali tolik kopanců od komunistů (už taky za první republiky), že jejich chování se vymyká jakékoliv racionalitě.

7 0
možnosti
PL

P26e92t48r 88L83a25n98g60e55r

27. 6. 2018 10:20

Určitě zajímavý blog paní Jandová. Ale hlavně ten titulek - to je peckaR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik