Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako vždy-účelové kecey v kleci.;-D

5 2
možnosti
PH

P64a37v98e52l 39H81e98m74e70k

30. 7. 2018 13:07

Velmi lituji, že jsem ten blog otevřel a zvýšil Vám čtenost. Po nekonečné řadě agitek jsem zahlédl titulek, a pod ním stručný úvod, který mne oslovil a vzbudil pozornost, neboť souhlasím s postojem soudce. Nicméně opět jste téma zneužila k politickým fekáliím. Takže to bylo to poslední, co jsem od Vás četl.

19 2
možnosti
Foto

No snad to přežijete :-)

3 4
možnosti
Foto

Babiše tu obvykle hájím, ale teď se budu chovat opačně. Babiš zcela určitě necítí sympatie s okradenými klienty H-Systému. Je podnikatelem a politikem a těmto lidem je nějaký soucit ukradený. Ti respektují "ratio a ne patio". Jako premiér cítí potřebu projevit spoluúčast, aby nepřišel o část voličů, kteří s těmi lidmi skutečně soucítí. Nic víc a nic míň.

8 0
možnosti
Foto

Taky si to myslím Chová se standardně jako každý politik. Jde tam kde je největší zájem veřejnosti. Velkohubý družstvo Svatopluk je mu víc než nějaký Maják který zastupuje 20 krát více lodí

4 0
možnosti
Foto

Autorka pohoršuje že politik dělá to co každý politik. Ale Babiš to dělá daleko lépe a to jí neskutečně štve

16 2
možnosti
Foto

Oprava: autorku pohoršuje...

0 0
možnosti
SB

Paní Jandová, jasně si na tu větu "to jste družstevníci?" vzpomínám, že jsem ji z nějakého filmu slyšel, ale neumím si vybavit zdroj.

Mohu Vás poprosit, abyste mi to upřesnila? Že by Vesnička středisková, když se tam perou poté, co přistál Štefan a co někdo nakreslil Turkovi na auto parohy a on si myslel, že to byl Otík?

To mě napadlo, ale zdaleka si tím nejsem jistý.

Nějak nejasně se mi to vybavuje, ale opravdu si nemohu vzpomenout, z kterého filmu a které scény to bylo.

1 0
možnosti
Foto

Myslím že to bylo ve Vesničce střediskové.

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik