Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I84v62a12n 56M74a77r65e39k

2. 8. 2018 12:34

Milá p.Jandová. Jsem na Slovensku každý týden (mám to tam pár km), a kupodivu, a čirou náhodou, se tam za pár minut chystám opět. Mám tam množství kamarádů - bývalých kolegů, se kterými se vždy velmi rád setkám.

Politické otázky ale neřešíme, nechceme si jeden druhému kazit náladu a brát iluze. Takže na rozdíl od Vás nemám potřebu "chodit kanálama".

Možná je ale důvod proč máte toto nutkání někde úplně jinde, ne ? 8-o

27 5
možnosti
PB

Politiku neřešíte a proto ti, kteří ji řeší, nemají pravdu? Opravdu přemoudřelá logika.

3 4
možnosti
JJ

J37i44ř33í 32J75a98n65d66a

2. 8. 2018 12:28

Nemluvíte pravdu, jako vždy.

Já jsem na Slovensku tak 2-3x do měsíce a nic takového se tam neděje. Spíš slyším reakce "pořád lepší, než ten náš ko....."

21 6
možnosti
Foto

Asi se stýkám s jinými lidmi než vy. Asi určitě. A ten na videu také není náš prezident:-/;-D

8 9
možnosti
DR

Já souhlasím, na rozdíl od 90.let a první prezidentské volby jsem ho nevolil poněvadž jsem z toho co tam předváděl prvních 5 let on i celé to jeho Bratrstvo kočičí pracky vystřízlivěl, nicméně bohužel s tím se už nedá nic dělat, je demokracie tak to holt musíme přetrpět do další volby.

Ale mezi námi, tohle kdyby jste napsala na novinky, tak Vás místní zaslepení novinkáři roznesou na kopytech.

6 1
možnosti
Foto

Tak to nevím, nechodím tam, ale Seznam jako takový mě poslední dobou docela mile překvapuje. Články z Reflexu nebo z Respektu, to vůbec není špatné. Někdy se tam člověk dočte víc než zde na idnesu. Díky za návštěvu :-)

1 8
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik