Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

Autorce uznání, že se nebojí říci svůj politický názor, ale to je tak všechno. Jinak zoufalý blog, kdy si autorka "nadefinuje že někdo prý osočuje Chvilkaře", že se chtějí dostat do politiky a pak jako obvykle stokrát přemletý Antibabiš a Antizeman. Přitom právě Zeman i Babiš je vyzvali, ať vytvoří politické uskupení a zúčastní se politického klání. Ale všem je jasné, že jak něco takového utvoří, tak pidistrany v Demoblogu půjdou po volbách do zatracena.

Já taky v 90 roce podporoval OF a byl jsem "naštvaný" na Klause, že to rozbil vytvořením ODS. V následujících letech jsem pochopil, že kočkopsi mohou existovat jen proti něčemu ne pro něco.

P.S. Chtěl jsem se Vás opět zeptat na těch 900 Kč, ale vidím, že už nebudu muset. Jen doufám, že vám tato možnost vydrží i do nového roku a neskončí v listopadu. Já sám bych viděl rozumnější využití.

12 3
možnosti
ZH

Mnozí zjevně stále nechápou, že nejde o zvrácení výsledku voleb, ale o odstranění jedné konkrétní osoby z politiky - a to trestně stíhaného podvodníka a estébáckého arogantního sedmilháře Babiše. Ten člověk je ostudou našeho státu.

Za jiných okolností by bylo možné toto řešit novým hlasováním o odvolání politika. Ale tento institut nemáme, proto je nutné demonstrovat.

13 4
možnosti
Foto

J90a24k64u49b 29R16o64t71h

5. 8. 2019 10:03

Sákryš, paní kolegyně, vy nevíte kdo stojí za MChPD? Vždyť nám to pan Petřík vysvětlil jasně. Hnědá košile, hnědý pásek, hnědé kalhoty, tak to bude SdL. A Soroš, páč je prej fašista. A Bilderberg, páč ten může, stejně jako Soroš, za všechno. A CIA, USA komplet, pak Židi, islám a pošťáci. Jo, a Merkelová.;-D;-D;-D

Vám karma a díky za podnětný text.

30 7
možnosti
MB

Zapomněl jste Jakube na to nejpodstatnější! A pohrobci Banderovců ! ... :-)

13 0
možnosti
Foto

Autorko, obávám se, že organizátoři i demonstrující se pouze shodnou na některých bodech "co nechtějí".

Ale větší průnik nějakých ideí "jak dál" tam opravdu nevidím a nejsem přesvědčen o tom, že by společně bylo možné dát dohromady jakýkoli volitelný program a funkční koalice "antibabišovských" stran se jeví jako naprosté scifi.

Rád bych se mýlil, ale představitelé politických stran podobného slepence by se mezi sebou "sežrali" ještě před volbami.

14 4
možnosti
Foto

To je samozřejmě možné, ale já prostě věřím a doufám a budu to podporovat s nadějí, že to vyjde. :-)

6 0
možnosti
Foto

Je tu demokracie - čiňte jak uznáte ze vhodné, paní M. J. Brání Vám v tom snad někdo? Já osobně finančně podporuji charitativní spolky - považuji to za nutnější nikoli reklamu případně zvučení) protivládních demonstrací. Kvůli tomu chodím k volbám. [>-] R^

6 2
možnosti
MV

obe tak cinite, v cem je tedy rozpor nutici Vas reagovat?

8 1
možnosti
MV

souhlas. a taky jsem zvedavej, co "noveho" prinesou ti, kteri jen kydaj

fajn den preju

7 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marku, také jsem v napjatém očekávání.;-D

3 0
možnosti
LB

Maruško, výborný blog. I v mém okolí je dost lidí, kteří Milion chvilek finančně podporují. Za tu naději nám to rozhodně stojí...R^V

10 6
možnosti
Foto

Děkuji moc, Leo, od vás mě to opravdu velmi těší :-)V

1 0
možnosti
Foto

Musím se pokochat diskusí, než sem vletí rudá letka ;-D

8 4
možnosti
ZH

Mám "vážnou obavu", že se žádné doložené a ověřitelné skutečnosti nedočkáte. Ale kdyby snad ANO, jsem stejně naplněný očekáváním jako vy. :-)

7 0
možnosti
Foto

Také si myslím, že bud zklamaná ;-D Díky za příspěvek :-)

1 0
možnosti
DH

V pořádku,to by ale museli ten svůj milionový chlívek překopat a mít pořádný program a také charismatického vůdce. Program AntiBabiš nestačí. To zatím ukazuje jen ne jejích duševní prázdnost.

8 10
možnosti
Foto

Pokud poukaz na slušnost v politice považujete za podřadný problém, pak chápu Vaše vyjadřování, které jste uvedl v první větě. Pokud byste se zúčastnil aspoň jednoho setkání "duševně prázdných" demonstrantů, možná byste nenapsal ani tu poslední větu.

13 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik