Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 3
možnosti
Foto

Musím se přiznat, že jako dítě jsem byla zvyklá na Nový rok ve 13h usednout spolu s rodiči a poslechat projev prezidenta republiky, ač jsem mu nerozuměla a v pozdějším věku nechápala důvod těchto opakujících se stále stejných proslovů. Moje rodiče zřejmě čekali na zázrak a maminka měla alespoň důvod svátečně si uvařit kávu a zasednout. Projevům pana Havla jsem naslouchala s pocitem úlevy a svátečnosti každé sekundy. Panu Klausovi jsem též naslouchala, byl to fešák, měl charisma a jeho proslov měl hlavu a patu... První projev pana Zemana na sklonku roku, jsem naštěstí díky změně obvyklého termínu přešla bez pocitu ztráty pro mne, spíše jsem měla radost, že jsem ho zmeškala. Nikdy jsem vánoční projevy pana Zemana neměla důvod sledovat... Spokojila jsem se s internetovovými recenzemi jeho proslovů... A nevidím důvod sledovat ani pana Babiše... Těším se, že se dožiji okamžiku, kdy ráda budu naslouchat novoročnímu či vánočnímu projevu nejvyššího představitele našeho státu... Vám karma, děkujiR^[>-]

10 1
možnosti
Foto

Paní Vodová, upřímně, to že jste mi po tomto nádherném diskusním příspěvku ještě dala karmu, je pro mě obrovskou poctou. Velmi děkuji a přeji krásný nový rok.:-)V

2 0
možnosti
ND

Článek splnil očekávání. Diskuse pod ním se nese v takovém duchu, že kdyby diskutující stáli proti sobě tváří v tvář, asi by se pozabíjeli.

A já fakt nevím k čemu je to dobré.

Komu, nebo čemu to slouží?

Vyskytovat se zde již nebudu, takže vám přeji, hlavně těm, jejichž názor a morálka je to nejsprávnější co předvádějí, aby se v novém roce ve zdraví a lásce nachazeti ráčili.

Nám všem přeji, nadhled, toleranci a humor. Těchto komodit je čím dál méně.

9 0
možnosti
PC

Paní Naďo,

Vaše rozhodnutí mě mrzí, ale na druhé straně je to tak asi správné. Já o tom také uvažuji, plně mi stačí ta krátká doba, co tu jsem. Měla to být pro mne taková menší sociologická a psychologická studie stavu naší společnosti, resp. jejich občanů. A pottvrdilo se mi, jak jsem předpokládal, co mi bylo už předtím dávno naprosto jasné. Můj obrázek tak dostal ještě konkrétnější podobu.

Přeji Vám pohodový nový rok a pevné zdraví.;-)

1 0
možnosti
KT

Morálka už u nás dávno vymizela a stala se nedůležitým a obtěžujícím fenoménem. Ten zbytek národa, pro které ještě něco znamená je zjevně v menšině.

Sama pro sebe jsem to vyřešila a oba tyto jedince v našem čele jednoduše ignoruji. Nebudu si populistickými prázdnými plky kazit život, natož pak svátky.

V životě lze najít mnoho radostného, bez ohledu na to, kdo právě poskakuje na Hradě nebo ve Strakovce. Všeho do času, přežili jsme i tragičtější doby, dnes je to spíše absurdní komedie.

10 2
možnosti
Foto

Máte pravdu, Kláro, ale já jako nezdolná optimistka doufám, že to alespoň někomu otevře oči.:-) Úspěšný nový rok, přeji.:-)V

3 6
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 2
možnosti
Foto

Ale jděte. TO PŘECE ZAŠTÍTIL TZV. SAMET;-)

4 1
možnosti
ČP

Já nejenom plnou lednici, mám dokonce dvě plné lednice a jsou plné už z doby Sobotky a spol. Takže pokud toleruji Babiše, tím, že by mi něco dával to asi není.

Jakmile se objeví kdokoliv, kdo je schopen tuto zemi řídit líp než on, dostane můj hlas. Prozatím takového nevidím ani zdálky na obzoru.

10 3
možnosti
Foto

Klídek. Třicátého se to rozsekne. To vyprší ultimátum;-D

3 1
možnosti
JJ

Nikdy mě nepřestane udivovat dnešní stav společnosti, která je schopná nejspíš kvůli plné lednici akceptovat v čele vlády a Země někoho jako je Babiš. Estébácký donašeč, komouš, trestně stíhaná osoba, prokázaný lhář, v devadesátkách "podnikatel" na úrovni Pitra a Mrázka, oligarcha ovládající nejvlivnější média, podvodníka s dotacemi...asi jsme i po 30 letech pořád víc Rusko, než normální, sebevědomá zeměRvRv

14 8
možnosti
Foto

Přesně tak, pane JankovičiR^ Děkuji za účast v diskusi a přeji vše nej.:-)

6 5
možnosti
MB

Doba se skutečně změnila. Pořad, "Možná přijde i kouzelník", je jaksi už postarší, tedy máme, pořady nové. Já si osobně oblíbil čtvrteční PŠM Barrandovské budky. Vyposlechnu, moc mi to nemyslí a jsem vzpružen ! Týden vím, co si mám myslet - říkat a vůbec, co je správné ! Pravda, byl jsem překvapen, když soudní recidivista Miloš, se zjevil i na veřejné TV ! Změnilo mne to a pocítil jsem i bolest ! Začal jsem myslet ! Co tam dělá, co moralizuje? Proč nesetrval v bublině své ...?

Tedy nový, zábavný Kouzelník je zde ! Pořad - ze Slovenska, Mečiarův uprchlík s Petrimexem ! Nevím, za koho bude mluvit ? Za sebe, za sběrače tenisových míčků ? Nebo za klub StB - za Bureše ? O čem bude mluvit ? O lidech, které sužuje ? - OSVČ, o firmách, které platí Daně ? O sobě asi pak mluvit moc nebude ! Snad o právech Klokanů a čápů, jejichž hnízdo je stále prošetřováno ! Možná bude mluvit ke klubu svých věřitelů - Ti, by potřebovali uchlácholit ! = Dluží jim 35 miliard Kč. To není žádná sranda ! Úspěšně již dobyl i Asii ! Přes 0.5 mld Kč vymámil z největší banky světa, = Čínské Industrial and Commercial bank a 1 mld. Kč i z Bank of China !

Finanční kruhy - především potřebují slyšet, to své ! "Já AB, vám tvrdím, že do EU se nic vracet nebude a nedostoupím Nikdy - nikdy" ! To bankovní chlapci potřebují slyšet, jako záruku své investice dlužníkovi ! Tak jo, hovořil hezky, úroky mu zatím nezvýšíme ! Je to Borec - Žvanil, dluhů a ostudy kopec ! ... :-)

6 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Bučku, vše nej v novém roce a nebojte. Nic se vracet nebude! A tolik už vůbec ne ;-D

3 3
možnosti
Foto

No, myslím, že marogdesi to zvládne dobře. Představa, že by tento člověk byl schopen napsat cosi logického, co by mělo hlavu a patu a nebyly tam jeho zvyklé vulgární výrazy (protestujícím předem připomínám, že své spolupracovníky označil za "debily"), je nad jakékoli možnosti tohoto jedince.

Takže, paní Jandová, projev pana Marka Prchala přednese pan Andrej Babiš

8 0
možnosti
Foto

..toho času trestně stíhaný dotační podvodník. :-/;-D

No ani na vteřinu mě nenapadlo, že by si to Babiš psal sám. Na druhou stranu, v tom případě bych se nejspíš přece jenom podívala.;-)

Děkuji za příspěvek, pane doktore a vše nej.:-)V

5 4
možnosti
JF

J95i77ř10í 28F75o20g92e29l

29. 12. 2019 11:49

Napsat něco tak hloupoučkého je opravdu umění.

Pravda, v tomto případě je to kouzlo nechtěného.;-)

6 4
možnosti
KT

Vy jste skutečně mistr slova, tak sofistikované argumenty aby pohledal.

4 2
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik