Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Tento výplod pološílené autorky je dosti trapný.

24 7
možnosti
KT

Váš výplod je však hodný filosofa.

Někteří jedinci si holt nevidí ani na špičku nosu.

0 3
možnosti
ND

No, úderný je to článek, to tedy klobouk dolů, ty znalosti získané z médií, nebo odkud? BISka už vám, paní Marie hodila lano? Možná všechny ty informace nemá :-)

21 7
možnosti
Foto

Odkazy tam jsou, paní Dubcová. Stačí otevřít oči, zapomenout na slepou lásku a nekritický obdiv a přečíst si je.:-)

5 2
možnosti
Foto

Je tedy otázkou, kdo ovládá Agrofert, zda Babiš, nebo čínské banky? V tom druhém případě ale pan Babiš není ve střetu zájmů.

14 3
možnosti
Foto

Přidejte, máte na víc, pane docente :-/:-)

4 8
možnosti
Foto

Při mne bude vždycky přijatelnější stíhaný premiér než "čistí " politici typu Mirka atd. Myslím, že seznam není nutné psát.

18 6
možnosti
PB

P64e41t52r 77B77u58r48i69a29n

29. 12. 2019 10:33

A uměl byste taky říct proč je pro vás přijatelnější? A proč je slovo čistí u Mirka (Kalouska?) v závorce? A ano, seznam by se hodil...když je ten Silvestr.

7 1
možnosti
Foto

a ne abyste poslouchala za dveřmi

8 2
možnosti
ČP

Já si novoroční projev premiéra určitě rád poslechnu. Stejně tak, jako jsem si poslechl projev prezidenta. Ten mimochodem vypadá po stránce fyzické mnohem zdravěji, než před pár týdny. A hlava mu slouží stále výtečně, což je dobře. Ale nekazte si s tím svátky.

19 2
možnosti
Foto

Je to vaše věc, jaké uznáváte hodnoty:-/:-):-)

5 9
možnosti
BH

Stát vede zvolený premiér a proto mne zas nezajímá nýmand z KSČ. Pohádky nechám na TV.

4 1
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik