Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J53a49n 21Š83i37k

8. 12. 2021 8:58

Dnes jsem viděl poprvé Lipavského mluvit na tiskové konferenci. Zklamali mě jeho, řekl bych až bezzásadové postoje. Na přímé dotazy, jak se za které názory postaví či ne se schovával za EU. Tak nevím, jestli ten Zeman nemá vlastně pravdu. Moje sympatie má pan Kulhánek. Naposled svým jasným postojem ve věci Chrámové hory. Tak si ministra zahraničí představují!!! Hezký den

45 0
možnosti
Foto

Také to tak vidím, pane Šiku. Dobrý den. R^

6 0
možnosti
Foto

Jasně a stručně. Karma.

3 10
možnosti
Foto

Díky moc, sice pozdě, ale prece. Neměla jsem čas zúčastnit se diskuse. Teď to doháním, ale nestíhám.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivo, jsem opravdu ráda za vaši karmu.:-)V

0 0
možnosti
Foto

Pokládám za projev malosti a podjatosti, že chcete dostat k soudu jen Babiše a zapomínáte na dlouhý špalír těch, kteří stát, podnikatele, mezi nimi i Babiše, nestydatými úplatky ve výši 12% z ceny dotace či zakázky okrádali a okrádati budou. Těch 12% zmínil sám Babiš v TV a uvedl to jako příčinu vstupu do politiky. Je zajímavé, že mu předhazují leccos, ale účast v korupci nikdy. Nápaditým dojde proč.

17 2
možnosti
Foto

Já ho chci dostat k soudu v jeho vlastním zájmu, aby se mohl konečně očistit a tím ukončit ten hon na sebe..:-)

0 0
možnosti
AN

A83l56e30š 70N61o90v55á17k

8. 12. 2021 8:36

premiér by měl presidentovi dát takový seznam kandidátů, který je pro presidenta akceptovatelný. To není nic protiústavního.

5 10
možnosti
Foto

Jasně, sestavit vládu, jakou si prezident přeje. ;-D

10 6
možnosti
Foto

Karma, Marie. Skvělý text i jeho závěr. R^R^R^

6 14
možnosti
Foto

Děkuji moc, Jaroslave, pochvala od vás potěší.:-)

1 4
možnosti
PD

zemanovi končí funkční období, takže z hradu půjde tak jaksi automaticky bez ohledu na to, jaká vláda je aktuálně u moci.

1 0
možnosti
Foto

ještě si počkáte, až z !H!radu půjde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik