Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

V článku zmiňovaný příspěvek pana Zavadila je hloupý a lživý, o tom není pochyb. Otázkou však je, zda to autorka neměla vyřešit jednoduše tím, že ho v diskusi nahlásí jako nevhodný a administrace ho následně smaže.

Takhle to na mě dělá dojem, že primárním cílem napsání tohoto "udavačského" blogu bylo u autorky vyřizovat si účty s někým, s kým se v diskusi často "handrkuje" a občas i vzájemně uráží. Přičemž takový blog by podle Kodexu blogera neměl patřit na hlavní stranu blogů, ale maximálně do Hydeparku.

8 8
možnosti
MV

nekdo jedna na rovinu, na ferovku, jiny upozornuje a zavira diskuzi, aby se nahodou nedocetl to, co cist proste nechce

12 3
možnosti
MK

A zde na diskuzích Iheute. Na jedné straně Uliční výbor, na straně druhé dezoláti, pro-rusští švábi, flastenci. A mezi tím pár nás normálních, neutrálních. Taková je tady realita.

2 8
možnosti
MK

Dle mínusu Uliční výbor v plné práci.

5 0
možnosti
MK

Máme demokracii. Pan Zavadil má právo na své názory, stejně jako kdokoliv jiný. Kdo určí, co je a není za hranou něčeho? mohou zde admini.

1 8
možnosti

Jedna věc je názor a druhá - vědomá lež.

13 0
možnosti
KN

Je zvláštní sledovat jak a z čeho bezvýznamný mikrosvět blogu žije. Autorka odhalila trestnou činnost jistého pana Zavadila,ale místo toho,aby to oznámila orgánům činným v trestní činnosti, jak je její povinnost,tak o tom napíše jen blog a všichni se v tom patlají. Neni těžké z toho usoudit,že se jedná jen o gesto a pokrm pro diskuzi.

5 2
možnosti
JN

Ohledně té "trestné činnosti": v internetové diskusi je totiž vždy otázkou, zda např. "pan Zavadil" je skutečně pan Zavadil a "paní Jandová" je skutečně paní Jandová.

3 1
možnosti
Foto

Pan Zavadil je divná figura.

Jednou zde hýří odbornými a zasvěcenými komentáři, naznačuje, že to jsou informace z míst, kam normální smrtelník nemá přístup.

Na druhé straně má hlášky, jako ne příliš bystrý, placený propagandista.

Který je ten pravý, nebo je více Zavadiů?

22 0
možnosti
Foto

To máte pravdu, Zdeňku. Někdy to vypadá, jako kdyby "rezjir" vstal z mrtvých.

10 0
možnosti
NP

Dobrý text

Těch, co tu šíří prokremelskou "pravdu" je na blogu docela dost.

Někdo za úplatu, jiný z hlouposti.

Stále ti stejní...

19 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma

13 0
možnosti
Foto

Po dlouhé době mne napadlo, že se podívám, co se na blogu iDnes děje či neděje. A k mému překvapení jsem narazil na tento článek, který mne překvapil. Nevěděl jsem, že jeho autorka je také blogerka. Myslel jsem si, že vaší hlavní zábavou je prudit v komentářích pod blogy jiných autorů. Jak na Nový rok, tak po celý rok neníliž pravda paní blogkolegyně

6 20
možnosti
Foto

Nebuďte trapný, pane Beránku. Toto jste mi napsal loni v srpnu:

Jiří Beránek

1. 8. 2023 17:14

log

Až do dnešního dne jsem se domníval, že jste troll, který tady v diskuzích jenom prudí. Tedy usuzuji především z toho, co předvádíte v diskuzích na mém blogu. Dnes jsem se náhodou dostal i k blogu pana Nožičky a tam jsem zjistil, že jste i místní blogerka. Tak to se budu muset ve volném čase podívat, jakým tématům se věnujete a o čem píšete

18 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik