Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji moc, Tomáši.:-)

0 0
možnosti
Foto

Velmi výstižné, paní Jandová.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Faltýne :-)

0 0
možnosti

Tak tentokrát palec hore. Popsala jste to přesně. Občas mně připadá, že ta opatření vymýšlí bezmozci. Chápu zavřené hospody a fitka, ale jak píšete, zavřené prodejny obuvi, nebo autosalony, či v drogerii vypnutý stroj na vytisknutí fotek, to nepochopím. A to jsem disciplinovaný rouškař.

5 1
možnosti
Foto

Děkuji velmi, pane Chlumský:-)

0 0
možnosti

A Vy, paní Jandová, nemáte vnučku s Vaší velikostí nožky? Ale proč to v obchodě nezalžete tak jako naše násobně soudně puncovaná lhavá hlava - tedy hradní Hlava, poňjátno? :-)

0 0
možnosti
Foto

Upřímně, moc "něpoňjátno":-)

0 0
možnosti

Napsala jste to výborně.R^ A jistě si k tomu člověk přidá další sortimenty, které jsou pro život běžně potřebné.

6 1
možnosti
Foto

Děkuji moc, toho sortimentu je samozřejmě mnohem víc. Mně se jen líbí, jak mi kobliháři radí, jak se bez těch obchodů obejít. Nikdo z nich mi ale neodpověděl na to, oč mi šlo. Proč trafiky mohou být otevřené?:-)

2 1
možnosti

Zásadně nesouhlasím! Kouřím 60 let a představa, že bych si ráno první cigáro v místnosti kam Hradního pána dovede ochranka, nemohl zapálit, je pro mě nepředstavitelná. :-/

0 1
možnosti
Foto

;-D ale já jsem psala, že mi nejde o to, aby prodejny tabáku zavřely.;-)

Myslíte, že ho tam ochranka dovede, nebo ho tam nosí.?:-)

2 1
možnosti

Nelze než souhlasit. Ovšem myslím, že když už by se otevřela ta obuv, zimní bundu člověk taky potřebuje. A v prodejnách s oblečením by se taky dalo zajistit méně lidí, než v Lidlu ve čtvrtek. Mezi námi, proč neotevřít i obchody s domácími potřebami, hobby prodejny, prodejny s erotickým zbožím... prostě, proč neotevřít všechny prodejny? Mezi námi, kolik lidí zajde do muzea, galerie. Vždyť se to dá všechno ošetřit! Oteřít také a hned! Řekněme že i kina by mohly promítat v určitém režimu, včetně mnohých divadel. A fitka - proč neotevřít fitka a bazény? A tělocvičny - vždyť jde vlastně o zdarví! Neřkuli vleky... No a tak bych mohl pokračovat. Každý, kdo pozorně sleduje média a názory těch jimi nejpreferovanějších odborníků, (samozřejmě včetně pana Kindla), přece ví, že virus se šíří ponejvíce v zaměstnání, v MHD a doma! Proto tedy bude nejlépe otevřít všechno a zavřít montovny, fabriky a potravinářské závody. A nemocnice a čekárny u doktora jsou rizikové, zavřeme proto nemocnice a ordinace. No a co doma? K čemu potřebujeme vlastně být doma, když můžeme posedět v hospůdce. Prý je vědecky dokázáno, že nejvíce lidí zemře v nemocnici nebo doma a v hospodě skoro nikdo!!

No a potom nastane všude klid a mír a lidé občané budou spokojení, protože si mohou koupit boty a podprsenku a udělat hlavu...

Nu, kdo si v dnešní době není schopen opatřit boty nebo baterii, tak zamrzl někde v minulém století. Mezi námi, pokud nevím a neumím, tak se zeptám. Nežijeme ve vzduchoprázdnu.;-)

4 10
možnosti
Foto

Vypovídal jste se tu hezky, i když trochu hloupě. Jenom jedno jste zapomněl napsat, proč je otevřený ten tabák?

4 1
možnosti

Jen drobný doplněk, ale v dětské obuvi lze dostat boty i na velké děti s velkou nohou, a ještě, ne vsichni staří mají pécéčko a blesk by jim chyběl :-) proto ty trafiky

Ty úřední hodiny zkrátil opravdu magor a Pošta? Zrovna dnes jsem psala ombudsmanovi Pošty stížnost ne na úředníka, ale na předpis, neb mi bez osobní návštěvy nezmění mailovou adresu kam mi Pošta posílá rozpis Inkasa a musím mít ještě k tomu ten rozpis sebou, občanka mi nestačí, což je už úplně na hlavu, neb je to jejich doklad co mají ve svoji databázi a pak, co kdybych neměla tiskárnu?

Tak jsem zvědavá jak dopadnu. Jestli blbě tak Inkaso zruším,no když už na tu Poštu půjdu :-)

1 0
možnosti

Udělejte si inkaso přes elektronické bankovnictví - a už budete mít po starostech.

:-)

1 0
možnosti

Kdyby jen boty. Ale tuhle byla diskuze, kdy jeden potřeboval koupit vodovodní baterii do kuchyně. Odešla mu. Do obchodu se nedostal, protože nemá ŽL. Tak dostal radu, proč si ji nekoupil před vánocemi, přece obchody byly otevřené;-D Další byla rada, objednat po netu. No, ze zkušenosti vím, že když jsme v létě měnili baterii, musela jsem si ji v obchodě na vystavených exponátech "osahat", vyzkoušet manipulaci s ní, přece jen baterii nekupuji na 3 měsíce. Přitom každý soudný člověk vidí, že v těchto obchodech nedochází ke kumulaci lidí jako v Kauflandu nebo Lidlu. Btw. hodně chodím po výletech, nachodím stovky km a zrovna mi odešla jedna zimní bota. Ne, opravdu nemám doma další náhradní boty za 5000,-- Snad se mi podaří v příštích dnech něco obhlídnout. A opravdu si po netu boty nekoupím, co značka, to jiné šití, tvar, u některých mi stačí velikost 40, u jiných musím mít 41. A opravdu nebudu objednávat několikery boty za x tisícovek, zkoušet, vracet, zkoušet, vracet... kromě zaříznutých hospod je i tohle jeden z důvodů, co zlomilo Babišovi vaz. Nesmyslné uzavírání všeho. A všimli jste si Schillerové nebo Maláčové? Schillerová by musela mít vlasy až na záda, a obočí má taky pěstěné, i nehty /akryl nebo gel, nevím/, tohle si fakt sama doma neudělá.

5 0
možnosti
Foto

Také jsem potřeboval hadici ke sprše a stačilo dojet do obchodu pro řemeslníky a tam jsem si ji koupil.

0 0
možnosti
Foto

Pane Cilichu, jste nějaký zakletý. Už jsem vám sem několikrát psala poděkování a ani jednou se nezobrazilo Tak to zkusím ještě jednou, děkuji.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik