Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Připomíná mi to přísloví o psu a holi.

2 0
možnosti

P10e91t64r 27B37u23r61i70a58n

17. 11. 2018 2:46

Kdo má hůl, hledá si psa?

2 1
možnosti

Mj. pikantní je, že hlavní podezřelá v kauze dotačního podvodu ČH, bývalá spolupracovnice AB, která o dotaci z EU pořádala, se tehdy jmenovala Jana Nagyová. To nevymyslíš!

(Ona se pak vdala, změnila příjmení a za ANO kandidovala v komunálních volbách v Jihlavě, kde byla náměstkyní primátora a její manžel radním.)

Tak si říkám, jestli by se třeba nenašla ještě třetí Jana Nagyová, aby ani pan prezident nepřišel zkrátka. ;-D

2 0
možnosti
Foto

No a co Jana Nagyová - Arabela? Pohádková bytost by se do toho jejich panoptika hodila.;-)

2 1
možnosti
Foto

Omlouvám se za neúčast v diskusi, nebyla jsem doma.:-)

0 0
možnosti
Foto

Z Matoušova evangelia "Já vám však říkám, abyste vůbec nepřísahali, ani při nebi, protože to je Boží trůn, ani při zemi, protože to je podnož jeho nohou, ani při Jeruzalému, protože to je město toho velikého Krále. Nepřísahej ani na svou hlavu, protože nemůžeš jediný vlas udělat bílým nebo černým.

Ať je tedy vaše slovo 'Ano' ano a 'Ne' ne. Co je nad to, je od zlého."

Ovšem pozor na poslední větu. Je v ní napsáno ano! Ne ANO! ;-D

5 0
možnosti

Zdravím pane Trizuljaku, dám Vám příležitost mínusovat. Předcstavte si, že uvažuji jinak než Vy či autorka. Nedá se o mně tvrdit, že jsem volič Babiše či ANO, protože jsem ho doposud nikde nevolil. Ale protože uvažuji jinak, budu volit toho Babiše či jeho ANO, budou-li předčasné volby. Máte možnost, stejně jako autorka - mínusujte a rád si přečtu, cože o mně jako takovém voliči soudíte a jen proboha nemínusujte víckrát než jednou. Jste přece jen poněkud emocionálnější člověk - pamatujete.:-)

2 1
možnosti

A co když přísahal na ty dvě děti, co má s druhou manželkou? My vlastně ani nevíme, na koho přísahal? Nebo jo?

2 0
možnosti

Taky mohl přísahat na nemanželské děti, o kterých nikdo neví .... lišák mazaný ;-D

5 0
možnosti

Zdravím svého kamaráda Nováka - Stando, vedle minusování, prosím o radu! Narodím se jako A,Babiš. Rodiče blbnou s komunismem - nicméně se mám dobře a dostávám exelentní vzdělání. Platím i svou daň - jsem evidovanej u STB. Režim padne, rodiče zesměšněni - Nicméně mi nikdo neubližuje - mohu podnikat! Nejsem blbej, využívám bývalých kontraktů a i s překvapením hledím, že je to lepší doby bývalé! Tak mohu pokračovat, využívat děr v Zákonech a nebýt viditelný. Jsem si vědom své minulosti = pro mnohé nebude stravitelná! "Prdne mi v kuli" a z anonymity vystoupím - Budu bojovat za demokracii! Mám dvě možnosti - Pomluvím režim - tím pádem své rodiče, anebo budu trvrdit, že jsem vlastně trpěl a byl disidentem ve vlastní rodině! Celé Slovensko se mi vysměje - tedy se s ním budu soudit. Přejdu do ČR, zajistím si imunitu a bohatnu ještě rychlejším způsobem. Ty peníze už pro mne ztrácejí smysl, protože mám nějaký věk a co s nimi budu vlastně dělat? I v ČR se do mne pustili a mám megaostudu. I bych to vzdal, nemohu, protože by se dostali k podstatě mého já! Kde jsem vzal prvotní prachy - jak to, že vlastním 220 firem, když jsem nezaložil ani jednu ap.:Kličkuji, lžu, už se v tom ani já sám nevyznám - Zase mne podporují ti věrní, i prezident! Když zmiznu, asi do Švýcarska - zase padnou ti mí nejbližší. Už jsem obětoval syna - dceru - zatím žiji! No jo, Stando, začíná mi vrtat hlavou - To je nějaký život? Tedy dotaz - Udělal jsem dobře, že jsem z anonymity vystoupil ? Co mám vlastně teď dělat? Jak mám zachránit svou pověst, soudem? A lze si slušnost a úctyhodnost v okolí vůběc vysoudit? Asi jsem se zničil a ušval sám!:-)

7 2
možnosti

No vidíte, já uvažuji jinak a naopak mi imponuje a bude imponovat, pokud ten hnůj ustojí. Za mne je to hodno obdivu.

2 0
možnosti

Víte paní Jandová Vás zcela jistě překvapí teze, že lidé nejsou stejní, že každý reaguje na cokoli jinak, že každý člověk uvažuje, myslí jinak. A věru Vám závidím tu božskou jistotu s jakou vidíte do druhých lidí. Tuhle schopnost nemám. Poradíte mi, jak na to?

4 2
možnosti
Foto

No ještě, že jste mi otevřel oči. Já doteď myslela, že všichni jsou stejní:-/:-)

1 1
možnosti
Foto

Už se těším na Vaše články, až se třeba ukáže, že rozvod bývalého premiéra Sobotky, který proběhl tak hladce, byl účelový.

Převody majetků v rámci rodiny totiž nejsou nic neobvyklého. Nemajetných se pochopitelně netýkají, ti maximálně zdědí dluhy....

2 0
možnosti
Foto

O42t89a18k46a78r 73S19e16k89l

16. 11. 2018 12:04

Není podivné , že AB předal majetek dětem : schizofrenikovi a dceři s bipolární poruchou ???

5 3
možnosti
Foto

O89t91a97k39a53r 92S91e65k95l

16. 11. 2018 11:26

Když si to tak rekapituluji , nemám už rád "bratry" Slováky.;-D. Co jste nám to bratia v posledním půlstoletí poslali : Husáka , Bilaka, Krnáčovou a jako třešničku na dortu - AB !

My jsme opravdu Štefánika nesestřelili !!!:-)

6 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti

P81e27t69r 54B56u12r82i17a57n

16. 11. 2018 11:02

Souhlas, karma.

2 2
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik