Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zavadil tady otevřeně lže a obhajuje ruskou agresivní válku proti Ukrajině. Rusáci přitom na Ukrajině vraždí děti. Je tedy chucpe, pokud se jej někdo zastává. Jinak mluvit v případě Zavadila o udávání je hloupé. Paní Jandová pouze uvedla veřejně dostupné informace, které už si každý mohl přečíst.

Znám případ houslisty skupiny Pacific, který v roce 1976 řekl v hospodě vtip o Husákovi a dostal za to kvůli udání půl roku natvrdo. To bylo udavačství, a ne blog paní Jandové.

Je ovšem smutné, že někdo má potřebu se zastávat člověka, který podporuje rusácký teror na Ukrajině a ještě horší je, když to činí učitel.

11 2
možnosti
Foto

To víte, Jane, učitel se musí zastat svých Haxnaboys.

2 1
možnosti
NP

Ahoj Maruško, díky, že jsi nechala otevřenou diskusi. Podle mne, zrušení diskuse znamená vítězství těch, kteří záměrně provokují. Normální člověk si vždy udělá svůj názor a urážky od fanatiků a sociopatů všeho druhu ještě podtrhují pravdivost argumentů autora, který je místo skutečných argumentů pouze nesmyslně urážen.

7 1
možnosti
Foto

Díky, Niké, já jsem nikdy diskusi nezavřela a ani nikdy nezavřu. Je každého vizitka, co do ní píše a hlavně je zbabělé ji nepovolit.

4 0
možnosti
Foto

Tak tohle jsem vážně ještě nezažila

Nožička napíše další ze svých "humorných" blogů, pod kterým opět neotevře diskusi, a chodí o něm diskutovat pod můj článek.

TO JEDEN NEVYMYSLÍ

17 0
možnosti
JN

Tak já jsem rád, že jsem v tom mém humorném článku tu dobu, kdy mě pravidelně začínáte pomlouvat, trefil takřka na minutu přesně.

A jinak: kolik příspěvků v této diskusi se vyjadřuje k obsahu vašeho článku a kolik ke mně? Vězte, že kdyby lidé jako Matuška, Janouškovec či Herda (který coby bloger také jednu dobu diskuse neotvíral a jinam diskutovat chodil) neměli trvalou potřebu brát si mé jméno do úst, tak bych ani já neměl potřebu reagovat na ně.

1 12
možnosti
Foto

K diskusi: Paní Jandová, shledávám, že jste "udala" sama sebe (zde jsou uvozovky zcela na místě) v tom smyslu, že jste vyznala svůj postoj ke konkrétním výhřezům puzení pana Zavadila.

Z posledního článku pana Nožičky jsem nabyl dojmu, že ten Váš článek vskutku hodnotí jako udání, což z tušených důvodů částečně maskuje uvozovkami ( "udavačský blog"). Jako by si byl vědom toho, že i on je spolu s ostatními čtenáři adresátem toho Vašeho udání (). Udání adresované lidem, kteří měli možnost Vámi citovaná slova Zavadilova číst již dříve, je vskutku udání jako hrom do policie, neboť udat někoho těm, kdo nemají žádných pravomocí, je jako udat někoho generálnímu řediteli lampárny.

Samozřejmě , že nepodceňuji vliv pana Nožičky na veřejné mínění. Například pana Petříka přesvědčil.

Mne pan Nožička svým posledním článkem také o něčem přesvědčil. Že mrzkost mu není cizí.

14 1
možnosti
Foto

Máte pravdu, pane Herdo, jenom ten váš závěr bych poopravila. Mrzkost ne, že není Nožičkovi cizí, ona je jeho hlavním povahovým rysem. Společně se zbabělostí.

7 1
možnosti
JK

Ha,ha,ha!Tak pan učitel Nožička nám zareagoval. Ale srabácky neotevřel /pro jistotu/ diskuzi...

14 0
možnosti
JN

Otvírat diskuse není povinnost a já k tomu mám své důvody. A až zde vy a spousta ostatních napíší tolik blogů s otevřenou diskusí, kolik jsem zde za ta léta napsal já, tak potom ať mě klidně kritizují.

6 12
možnosti
JK

Výborně napsáno a trefeno. To co ta osoba předvádí, je už vážně moc. Obrovská karma.

7 1
možnosti
Foto

Díky moc, pane Jiří.

0 0
možnosti
Foto

Pan Nožička si hraje na pana Trčálka.

Ale moc mu to nejde.

A diskuze se bojí.

11 3
možnosti
MB

Klasika, zbaběle neumožnit diskusi pod vlastním blogem, o to více pak prudit jinde ...

11 0
možnosti
LS

Hodně dobrý článek

Zavadil lže jako když tiskne a někteří to trapně zlehčují a okecavaji. Skvělý zásah na komoru. Respekt

17 1
možnosti
Foto

Děkuji a velmi si vážím vaší pochvaly.

2 0
možnosti
ZV

Pane Bicero nemohu vám odpovědět u příspěvku,neb jsem dostal krátký ban a můj příspěvek zmizel. Nicméně jak se to dělá budete jako komouš vědět lépe

10 0
možnosti
JK

Výborně jste to napsala! Jsem zvědav, kterí známé figury to budou rozporovat.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, rozporují to přesně ty známé figury.

8 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2882x
Důchodkyně, která má čas napsat občas blog. Nemám vyhraněná témata. Budu psát o tom, co mě právě zaujme. V současnosti mě zajímá především Petr Pavel, Petr Fiala a válečný zločinec Putin.

Seznam rubrik